וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם בחרדות: "נתעורר כשישראל תושמד?"

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 10:59

התגובות למותם של ארבעת החטופים בשבי והקושי להכיל יחד עם זאת את התמונות הקשות מהחזית הצפונית המופקרת, הגיעו גם למשפיענית מעיין אדם שנלחצה: "עוד ועוד כשלונות"

מעיין אדם. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מעיין אדם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

מצבה של החזית הצפונית ממש להידרדר עם כל יום שעובר ובו העולם הערבי מוכיח כמה הם אלה ששולטים בתחושות הביטחון במדינה ולא הממשלה שלנו, שמתעלמת גם מהצפון, גם מהדרום וגם מהאיום החדש שנולד בחזית הטריה של עמק חפר.

מעבר לשאר הסלבס שלא הצליחו לתפוס והתקשו להביא למילים את התחושות הקשות, גם המשפיענית מעיין אדם, שאיבדה את אחותה מפל אדם ז"ל בפסטיבל הנובה, לא יכלה להישאר אדישה: "פתאום הגזרות בתל אביב נראות כמו זוטות", פתחה את הסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אחרי שביקרה את התנהלות ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי.

"הצפון נשרף, נכבש, נחרב. תגידו לי איך אפשר להמשיך להכיל את מה שקורה פה? עוד ועוד כשלונות כלכליים, חטופים, עקורים, הכל קורס והממשלה בשלה. אפילו היעדים בעזה לא הושגו, איך זה יכול להיות?", שאלה בזעזוע והעלתה את הנקודה החשובה שבשלב הזה אנחנו כבר מביכים את עצמנו עם ההתנהלות הזאת.

הסטורי של מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מעיין אדם/צילום מסך, אינסטגרם

"למה לא מתחלף שלטון בכזה כשלון? מתי נתעורר? כשתהיה פה מדינה פלסטינית עם צבא? כשהצפון יהיה חלק מלבנון? כשישראל תושמד? אתן סומכות על הממשלה הזאת?", חתמה עם סקר לעוקבות שלה, שהיו חלוקות בדעותיהן.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully