וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן: "הממשלה סופרת מנדטים כשאנחנו סופרים גופות"

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 14:43

הערב מלא הבשורות הקשות שעבר עלינו אתמול היה אחד מיני רבים בשמונת החודשים האחרונים, אך זה ממש לא הפך אותו לקל יותר. גם הסלבס לא יכלו להישאר אדישים לכאב של משפחות החטופים ולדאגה הנוספת לחזית המופקרת של הצפון

חיים פרי יורם מצגר נדב פופלוול עמירם קופר. מטה משפחות החטופים, עיבוד תמונה
חיים פרי יורם מצגר נדב פופלוול עמירם קופר/עיבוד תמונה, מטה משפחות החטופים

קשה להתעלם מהעבודה הפשוטה שמדינת ישראל עולה בלהבות מטאפוריות ומילולית בימים אלה, ממש כמו שאשת ראש הממשלה שרה נתניהו הטיחה בהקלטה המפורסמת משנת 2002. החטופים ממשיכים להיות מופקרים בשבי, מי ששרדו את הטבח עדיין נמצאים במלונות או תחת אש במה שנשאר מהיישוב שלהם, המפונים מהצפון הבוער לא רואים תאריך חזרה באופק וההפרד ומשול שקורה פה כבר שנים יוצא החוצה במלוא תפארתו.

למרות הכל, אפשר לראות מה באמת מעניין את השרים, ראש הממשלה ושאר הקואליציה, על פי הפעולות שהם עושים - או יותר נכון לא עושים. אמש (שני) קיבלנו תזכורת נוספת כמה כל דקה היא קריטית לחטופים שנמצאים בשבי ארגון הטרור חמאס כבר כמעט שמונה חודשים עם הפרסום על מותם הכואב של נדב פופלוול ז"ל, חיים פרי ז"ל, יורם מצגר ז"ל ועמירם קופר ז"ל.

מי שעוד התקשו לעכל את מה שיכול להיקרא בשיא הציניות "הדובדבן שבקצפת", הם הסלבס בביצה המקומית: "עוד חטופים שנרצחו בשבי החמאס. עמירם קופר ויורם מצגר, שניהם מעל גיל 80, שניהם נחטפו בחיים ואפילו צולמו לסרטון טרור פסיכולוגי של חמאס".

הסטורי של אביב גפן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אביב גפן/צילום מסך, אינסטגרם

"למחבלים הברברים האלה אין טיפת מוסר או אנושיות, כמו שאנחנו כבר יודעים והם ממשיכים בדיוק את מה שעשו ב-7 באוקטובר, לרצוח ישראלים חסרי אונים באכזריות. העולם חייב לדעת!", כתב מדליק המשואה והמסביר הלאומי יוסף חדאד.

האמן אביב גפן הפנה את האצבע המאשימה על נבחרי הציבור והטיח: "הממשלה סופרת מנדטים כשאנחנו סופרים גופות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יוסף חדאד מגיב למותם של ארבעת החטופים בשבי. אינסטגרם, צילום מסך
יוסף חדאד מגיב למותם של ארבעת החטופים בשבי/צילום מסך, אינסטגרם

גם הזמרת נועה קירל ניסתה לנצל לטובה את העוקבים שלה מהעולם וכתבה באנגלית: "פשוט שובר לב, בבקשה שזה יגמר. מילים לא יכולות לתאר כמה זה שובר לב. החטופים חייבים לחזור הביתה עכשיו!", חתמה בדרישה המתבקשת והחשובה.

"אין לי מילים יותר", הודתה גם הדוגמנית והמשפיענית רוסלנה רודינה בקושי לעכל את הבשורות והמשיכה: "פשוט נשבר הלב. מדינה שלמה מרוסקת ובוערת! נמאס כבר נמאס. ממשלה פחדנית! מתייפית וחסרת כוח! שום הרתעה. חיים כאן בפחד תמידי ואבדות כל יום. אין כאן שום ביטחון ולא יהיה עד שלא תשימו את המפתחות ותעופו אחד אחד הביתה".

נועה קירל מגיבה למותם של ארבעת החטופים בשבי. אינסטגרם, צילום מסך
נועה קירל מגיבה למותם של ארבעת החטופים בשבי/צילום מסך, אינסטגרם
רוסלנה רודינה מגיבה למותם של ארבעת החטופים בשבי. אינסטגרם, צילום מסך
רוסלנה רודינה מגיבה למותם של ארבעת החטופים בשבי/צילום מסך, אינסטגרם

"הלב שלי נשבר, חיים פרי, יורם מצגר, עמירם קופר ונדב פופלוול, יהיה זכרם ברוך. כל כך קיוויתי לסוף אחר. חייבים להחזיר אותם הביתה, את כולם. עכשיו! עסקה עכשיו!", דרשה גם המשפיענית דנית גרינברג וניסתה גם לחזק את מי שאיבדו (שוב) את היקרים להם מכל: "הלב שלי עם המשפחות, עם כל משפחות החטופים. כולנו מחכים להם ומתפללים לשובם".

גם המנחה אסי עזר כאב: "הם ניסו לשרוד שם כמה שרק יכלו, אבל הימים עברו ועברו, ואף אחד לא החזיק אותם הביתה. יהיה זכרם ברוך, פעם אחת נחטפו, פעם שנייה הופקרו".

"כמה בשורות רעות, זה לא נגמר, איזה עצב חודר", כתבה בר זומר בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם ולא שכחה להתייחס גם למדינה הבוערת מבפנים: "והצפון? מציאות שאינה נתפסת. נשבר הלב".

דנית גרינברג מגיבה למותם של ארבעת החטופים בשבי. אינסטגרם, צילום מסך
דנית גרינברג מגיבה למותם של ארבעת החטופים בשבי/צילום מסך, אינסטגרם
דנית גרינברג מגיבה למותם של ארבעת החטופים בשבי. אינסטגרם, צילום מסך
דנית גרינברג מגיבה למותם של ארבעת החטופים בשבי/צילום מסך, אינסטגרם
מאיה ורטהיימר מגיבה למותם של ארבעת החטופים בשבי. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה ורטהיימר מגיבה למותם של ארבעת החטופים בשבי/צילום מסך, אינסטגרם
מאיה ורטהיימר מבקרת את ההתנהלות בצפון הארץ. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה ורטהיימר מבקרת את ההתנהלות בצפון הארץ/צילום מסך, אינסטגרם

"אני מסתכלת על התמונות שלהם ואני לא מאמינה כמה אכזרי אפשר להיות?", שאלה המשפיענית מאיה ורטהיימר שגם התרעמה על מצב החזית הצפונית של המדינה: "תקשיבו זה פשוט לא הגיוני שבשביל לא לפתוח חזית נוספת אנחנו בהפקרה מוחלטת של הצפון! המצב מזעזע, לא אומרים ולא עושים כלום. אני לא מצליחה להבין, זו המדינה שלנו, זה הבית שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully