וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו קצין לאליאב טאטי: "לא הייתי צריכה לעשות לך את זה"

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 11:15

יוצאת האח הגדול סתיו קצין כנראה הבינה שלחשוף התכתבויות רומנטיות עם אליאב טעטי (כיום גבר נשוי) זה לא בסדר והחליטה להתנצל בשידור

סתיו קצין אליאב טעטי בר כהן. אינסטגרם / רן יחזקאל, עיבוד תמונה
סתיו קצין אליאב טעטי בר כהן/עיבוד תמונה, אינסטגרם / רן יחזקאל

יוצאי האח הגדול של מהעונה הקודמת לא מפסיקים ליצור סערות ברשת, אבל לפחות הם יודעים גם להתנצל מתי שבאמת צריך. רק בשבוע שעבר (חמישי) חשפה סתיו קצין התכתבויות ישנות עם אליאב טעטי, שכיום נשוי לבר כהן, אותה הכיר בתוכנית הריאליטי.

זאת אמנם לא הייתה הפעם הראשונה בה עשתה קצין מעשה שכזה, אך הפעם הרגיש כאילו נחצה גבול עמוק יותר בהתחשב בעובדה שטעטי וכהן עמדו תחת חופה וקידושין רק בחודש מרץ האחרון.

כנראה שהברבי הבינה את גודל הטעות וניצלה את ההזדמנות שקיבלה בשידור כדי להעביר מסר פיוסי: "קודם כל אני חייבת להגיד שאני ממש מצטערת על זה והרגשתי שממש פגעתי, וזאת לא הייתה הכוונה שלי. קיבלתי המון עקיצות מהזוג הזה, גם כשהייתי בבית האח הגדול וגם עכשיו".

"לא מספיק שהוא לא הזמין אותי ואת כל העונה שלי כן לחתונה שלו, הוא גם עקץ אותי על זה. גם לא הזמנת וגם אתה צוחק עליי שלא הגעתי?".

סתיו קצין מתנצלת בפני אליאב טעטי ובר כהן/הצינור / רשת 13 / טיקטוק

"אז פשוט מרוב כעס ועצבים פרסמתי, כי גם הזוג הזה אמר שלא היה כלום והוא לא התחיל איתי, וזה הוציא אותי סוג של שקרנית. אני אוהבת להוציא את האמת אז החזרתי וזה יצא מכלל פרופורציה, ובדיעבד לא הייתי עושה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully