וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאת האח הגדול יובל לוי: "הרגשתי שעברתי אונס קבוצתי"

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 13:57

יוצאת "האח הגדול" יובל לוי חטפה לא מעט ביקורות ואפילו איומים על חייה אחרי ששיתפה את דעתה על פעולות צה"ל ברפיח. עכשיו, היא משתפת בתחושות הקשות

יובל לוי. צילום: רן יחזקאל/יח"צ, עיבוד תמונה
יובל לוי/עיבוד תמונה, צילום: רן יחזקאל/יח"צ

יוצאת האח הגדול יובל לוי שיתפה בדעותיה והעבירה ביקורת על דרך הפעולה של צה"ל ברפיח. מיד לאחר מכן היא ההתמודדה עם תגובה קשה מאוד ברשתות החברתיות שכללה קללות, איחולים מזעזעים ואפילו איומים על חייה. אחרי שהדברים קצת נרגעו, היא שיתפה בתחושות שחוותה בלב הסערה.

"יש לי אלפי בקשות חדשות למעקב ואני יודעת שהרוב מהם רוצים להיכנס לכאן, להחריב ולהשפיל, ולזרוע הרס בי ובמרחב שלי. לעשות פיגוע וחבלה, ולהצדיק את זה לעצמם תחת קונטקסט. כל כך עצוב לי לי להשתמש במילים האלו, אבל אתמול הרגשתי כאילו עברתי אונס קבוצתי בבית שלי, במדינה שלי ושהמון הסתכלו ושתקו", כתבה בפתיחת רצף הסטוריז שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

"אתמול איחלו לי להאנס, להשרף חיה, להחטף כל ידי חמאס ומיותר לציין כמובן השפלות על הגוף שלי ותאורי מוות והטרדות מיניות. לאויביי לא אאחל כאלו דברים. והאבסורד הוא שכל אלו הגיע מאותם אנשים שמזועזעים מהיחס של חמאס לחטופות שלנו בשבי וזועקים על זכויות נשים".

הסטורי של יובל לוי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של יובל לוי/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של יובל לוי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של יובל לוי/צילום מסך, אינסטגרם

"חיי נשים שווים לאותם אנשים משהו רק אם הן משרתות את הנארטיב המתאים להם, רק אם זה תחת קונטקסט. מה שונה בינם לבין צבועות העולם הפמיניסטיות שמצדיקות את העוול של מה שקרה לנשים בשבעה באוקטובר?".

"אם שנייה אחרי שזעקתם לזכויות נשים, מגיעה אישה אחרת שלא שווה בעיניכם ואתם מצדיקים שהיא תאנס וקוראים לה זונה, עשו מאיתנו, מהסבל שלנו, מהגוף שלנו - כלי מיקוח, כשאנחנו לא שוות יותר במשחק המיקוח - כל זה מגיע לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הסטורי של יובל לוי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של יובל לוי/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של יובל לוי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של יובל לוי/צילום מסך, אינסטגרם

לוי המשיכה וחזרה על החשש שלה לאשר את האנשים החדשים שביקשו לעקוב אחריה, והבהירה: "לא רוצה להיות נושאת דגל של שום מאבק, רק רוצה לאהוב ולהתבטא, ולכאוב את כאבם של אינדבידואלים טובים, לא של עמים".

"כי חלק מהעם 'שלי' אתמול אנס אותי והשפיל אותי. אני לא יכולה להתייחס למכלול של יהודים פה כעם, אלא כמקבץ של אנשים שחלקם איבדים את דרך הישר וחלקם עוד בעלי אמונה טהורה. אמונה באדם שנברא בצלם האלוהים, כל אדם באשר הוא אדם".

"בתוך כל אדם גרעין של אלוהים, גרעין של טוב. אני בעלת אמונה, עדיין, למרות שיום כמו אתמול בהחלט עם פוטנציאל לערער בי את האמונה בבני אדם. ולא, לא רק בפלסטינים, אלא גם ובעיקר באלו שחיים פה ממש לצידי", חתמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully