וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאי האח הגדול נגד יובל לוי: "גועל נפש. אכלה סטלה רעה"

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 10:43

תגובתה של יוצאת האח הגדול יובל לוי הביאה איתה המון ביקורת ובעיקר מחבריה לעונה שלא היססו להשתמש גם במילים קשות

יוצאי האח הגדול נגד יובל לוי וריקי רוטר. רן יחזקאל, עיבוד תמונה
יוצאי האח הגדול נגד יובל לוי וריקי רוטר/עיבוד תמונה, רן יחזקאל

"מה שקרה ברפיח הלילה מחליא", אמרה אתמול (שני) יוצאת האח הגדול יובל לוי. לא לקח יותר מידי זמן והרשת מיד התחילה להגיב לביקורת שלה על פעולות צהל ברפיח.

בין כל הטוקבקיסטים נגדה, היו גם חבריה לעונה של תוכנית הריאליטי: "יובלי שומעת רגע?", פתח ליאל קוצרי את הסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו והמשיך: "שחטו תינוקות, ערפו להם את הראש ושיחקו על הגולגולת כדורגל. פתחו בטן של אישה הרה והוציאו מרחמה את התינוק ושרפו אותו בחיים, אנסו ובזזו ילדות ונערות, שחטו הורים מול עיני ילדיהם, חטפו חיילים ואזרחים, ירו בראשים של זקנים".

"על איזה רצח עם את מדברת? על איזה חפים מפשע את מדברת? לא מזיז לי את הביצה שום סרטון של הרג מעזה! על הילדים המתוקים שם זה דור ההמשך של הטרוריסטים! אני רוצה שהם יסבלו! יהרגו! שלא יהיה להם רגע אחד של נחת! אני רוצה שהם יעברו יום יום בדיוק כמו מה שאנחנו עברנו ב-7/10".

הסטורי של ליאל קוצרי נגד יובל לוי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ליאל קוצרי נגד יובל לוי/צילום מסך, אינסטגרם

"אני לא אשכח שהאזרחים "החפים מפשע" שאת מדברת עליהם יצאו לרחובות עם עוגיות ושמחו כשראו מה קרה לנו כאן! או שירקו על שני לוק כשהובלה על טנדר כשהיא מתה ברחובות עזה. אם עדיין קשה לך עם המראות בעזה את מוזמנת להזיז את התחת שלך מהספה ולנסוע לבארי, רעים, זיקים, ניר עוז, ניר עם, אם עדיין נשאר שם ריח של רצח עם. תתפללי על החיילים שלנו, שנהרגים יום יום בשביל שאת תוכלי לכתוב דברים מטופשים! וחסרי כל היגיון"

גם אברהם אקלום נכנס יצא עם ביקורת חריפה נגד לוי: "המצב קשה כשאין כותרת אז אני אנסה לצאת חמלתית?על חשבון מי תגידי? על חשבון מי את מנסה? על חשבון הדם של האנשים שנרצחו בבית שלהם? ילדים שנטבחו? נשים שנאנסו? רק כי הם ישראלים? את בבעיה קשה מאוד של הבנת המצב".

"אין אנשים חפים מפשע בעזה. אין! את מודעת לזה שהחטופים נלקחו בשבי על ידי העזתים "תושבים תמימים", אלה שאת מרחמת עליהם ונמכרו אחר כך למחבלים מטונפים כשהם בעזה? סחרו בהם אחרי שהשתמשו בהם, התעללו בהם, אנסו אותם. אותם תושבים שאת חומלת ברגשותייך העדינים... זה הם או אנחנו פה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הסטורי של אברהם נגד יובל לוי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אברהם נגד יובל לוי/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של אברהם נגד יובל לוי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אברהם נגד יובל לוי/צילום מסך, אינסטגרם

"המצב היחיד שיכול להתקיים בינינו זה לצד זה, כשאנחנו חזקים והם מפחדים מאיתנו. אין מצב אחר, אין. כאחד שמכיר אותך אישית... עשרות שעות של שיחות שכל כך נהנתי בהן, את אדם כל כך מבין וליברלי, וזה מה שבחרת להגיד? מאכזב. אנחנו ב-מ-ל-ח-מ-ה אם לא הבנת... זה לא הזמן להתייפיף".

לאחר מכן הוסיף גם ציטוט של ראש הממשלה לשעבר, גולדה מאיר, שאמרה אחרי משפטו של אייכמן הנאצי: "עכשיו כשכולם יודעים מה עשו לנו, מותר לנו לעשות הכל ולאיש אין זכות לבקר". "עם ישראל חי", חתם אקלום.

מול כל מי שתקפו את יובל, הייתה זאת יוצאת נוספת מאותה העונה של האח הגדול שאולי כבר הספקתם לשכוח, ריקי רוטר, שדווקא הביעה תמיכה בדברים של לוי: "כן.", כתבה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה ובתגובה לטוקבקיסטים האנונימיים למיניהם השיבה: "אתה תשרוד רק אם תהיה רע, קיצוני ואלים".

"האח הגדול זו מטאפורה נהדרת לחיים עצמם. הקיצוניים, הרעים והאלימים מנצחים. משני הצדדים. אם יש בכם שפיות אל תפסיקו להילחם למען אחיותינו ואחינו שבעזה ובו בזמנית תלחמו למען אותם חפים מפשע שמתו. ולא, אני לרגע לא חושבת שהצבא שלנו עשה את זה בכוונה, אנחנו צבא והם ארגון טרור, זה הבדל עצום. אבל אנחנו כבני אדם חייבים מוסרית להזדעזע מחפים מפשע שמתים. חייבים. אחרת בשביל מה אנחנו כאן?", חתמה רוטר בשאלה.

ריקי רוטר יוצאת להגנתה של יובל לוי. אינסטגרם, צילום מסך
ריקי רוטר יוצאת להגנתה של יובל לוי/צילום מסך, אינסטגרם

"עוד פעם כל העלק סלבס האלה יוצאים ומדברים על מה שקורה, על ה"מסכנים" ברפיח?! הם גמרו אותנו חיים! מה נסגר עם הטוב לב הצבוע הזה? לא הבנתם שזה מחליש אותנו? נמאסתם", כתב אורי נגר ברגע של מודעות עצמית.

לאחר מכן העלה יוצא הריאליטי סרטון ביקורת נוסף: "אני כאילו מנסה להבין מה קרה שחצי שנה, שמונה חודשים, לא פתחתם ת'פה ועכשיו כאילו מה? מה? לא הבנתי מה קורה שפתאום יצאתם החוצה שוב פעם. יובל לוי עם הבלבולי מוח שלה, לא יודע כנראה אכלה משהו מקולקל, או איזה סטלה רעה והתחילה לדבר שטויות".

"ריקי, אין מה לדבר. עכשיו עוד איזה שחקנית מדברת על התינוקת השרופים ברפיח, לא יודע אפילו במלל שלה היא התבלבלה. איך אפשר בכלל לחשוב על הצד השני? איך אפשר לחשוב על הצד השני אחרי מה שעברנו? באמת. אני לא מצליח להבין".

הסטור של אורי נגר נגד יובל לוי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטור של אורי נגר נגד יובל לוי/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של אורי נגר נגד יובל לוי/אינסטגרם / צילום מסך

"עכשיו בואו אני אסביר לכם נושא שהרבה אנשים לא מבינים את זה ואני אסביר לכם מה שנקרא מבפנים. כשאתה נמצא באיזה תפקיד מסויים, אם זה תוכנית ריאליטי, אם זה תפקיד משחק עם הייפ מאוד גבוה, לצורך העניין השחקנית הזאת שעכשיו בלבלה את המוח שהייתה בתפקיד בתאג"ד".

"הם מקבלים כל כך הרבה תשומת לב סביבם ופתאום אין תוכנית ואין ריאליטי ואין תשומת לב סביבם, אז הם צריכים לייצר איזה עניין סביבם שיעלו בכותרות ואז מה שקורה זה שהם חייבים לרשום דברים קיצוניים או לעשות דברים קיצוניים כדי להישאר בתודעה. אז אני מודה שגם בי פגע החוסר תשומת לב הזה, זה לא משהו שהוא קל. אבל זה כל כך מביך להגיד דברים כדי לקבל את הבמה הזאת? אם אתם לא עושים מספיק טוב כדי לקבל במה, סתמו ת'פה", הטיח לסיום המונולג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully