וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגפת שברון הלב: גיא איתן ובת הזוג הצעירה נפרדו

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 12:51

יוצא "האח הגדול" גיא איתן ובת הזוג שלו בחודשים האחרונים, ליאור עמר, נפרדו. אך האם מדובר בהחלטה סופית?

גיא איתן וליאור עמר. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גיא איתן וליאור עמר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

אתם ממש לא היחידים שמרגישים כאילו כל הזוגות בביצה עוברים פרידה או משבר בזוגיות ולמי מחברי הביצה המקומית שעדיין לא נקלעו לקרע ביחסים, זה הזמן לרכוש חמסה שום ובצל. הכל התחיל מעדן פינס והארוס שלה שביטלו את החתונה, סטטיק ורונה לי ששברו לנו את הלב אחרי שנה של זוגיות, עדי הימלבלוי שלאחר עשור ושני ילדים משותפים, היא ונדב בן זוגה נדב פלד החליטו להתגרש ועוד ועוד.

כעת מגיעה פרידה נוספת שהיא אומנם פחות מפתיעה, אבל עדיין עצובה, מצידו של כוכב הרשת ויוצא האח הגדול גיא איתן שניהל זוגיות בחודשים האחרונים עם ליאור עמר בת ה-21. השניים השיקו את הזוגיות שלהם אי שם באחת המסיבות בפורים כשהחליטו להתחפש יחד ולהוציא את הזוגיות מהארון לאחר שמועות.

הוא בן 34 היא בת 21, מדובר ב- 13 שנים של פער בין השניים וכנראה שהגיל עושה את שלו. מקורבים מספרים שהפרידה הגיעה לא מחוסר אהבה - אלא מריב בין הזוג שנגרר כבר שבוע וחצי ולטענת אותם המקורבים הסיכוי לקאמבק במקרה הזה הוא גדול מאוד.

גיא איתן וליאור עמר. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גיא איתן וליאור עמר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

כזכור, בעקבות פער הגילאים השניים קיבלו לא מעט ביקורת, לה השיב איתן: "נכון יש ביננו פער גילאים של 13 שנה, אני לא רואה בזה שום דבר פסול, אבל זה בסדר. אני לא חושב שלכולם יהיה רק דברים טובים להגיד וכל אלה שאומרים דברים רעים אני שם עליכם אלף זין, מי אתם בכלל יא כלומניקים. ליאור אני שרוף עליך, שיהיה לנו בהצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא איתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully