וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שם עליכם אלף זין": גיא איתן מגיב לביקורת על הזוגיות החדשה

עודכן לאחרונה: 9.3.2024 / 21:09

אחרי שפורסמה הזוגיות החדשה של יוצא האח הגדול גיא איתן עם בחורה הצעירה ממנו בלא מעט שנים, לעוקבים ברשתות החברתיות היה לא מעט להגיד על פער הגילים. התגובה שלו לא איחרה לבוא, והוא ממש לא חסך במילים. וואלה! סלבס מגשרת

גיא איתן מגיב לביקורת על הזוגיות החדשה/צילום מסך אינסטגרם

גיא איתן אמנם היה אחד המתמודדים הראשונים שיצאו מהבית בעונה האחרונה של "האח הגדול", וזאת אחרי שפרש לפרוש מהתכנית, אבל מאז הוא מייצר לא מעט כותרות בזכות הסערות שהוא מחולל ברשתות החברתיות. אבל לסערה הנוכחית לא בטוח שהוא ציפה, כשרגע אחרי פרסום הזוגיות החדשה שלו, היא כבר זכתה ללא מעט ביקורות.

איתן בן ה-34 נמצא בזוגיות בארבעת החודשים האחרונים עם בחורה בשם ליאור. עד כאן לא דבר מרעיש. את הזוגיות הזו השניים שמרו בחודשים האחרונים מתחת לראדר אבל היום התפרסמו ידיעות על מי זו אותה בחורה מסתורית, כולל הפרטים עליה- בת 21 מהרצליה, מה שאומר שבין השניין יש הפרש של 13 שנה.התגובות והביקורות לא איחרו להגיע, וכמעט כולן קשורות להפרש הגילים בין השניים.

איתן, שהפך כאמור לכוכב רשת עם מאות אלפי עוקבים, מיהר להעלות אצלו בחשבון האינסטגרם תגובה חריפה עבור כל המבקרים: "נכון יש ביננו פער גילים של 13 שנהאני לא רואה בזה שום דבר פסול, אבל זה בסדר. אני לא חושב שלכולם יהיה רק דברים טובים להגיד. וכל אלה שאומרים דברים רעים אני שם עליכם אלף זין, מי אתם בכלל יא כלומניקים. ליאור אני שרוף עליך, שיהיה לנו בהצלחה", אין מה להגיד, קלאס של תגובה.

ליאור עמר בת הזוג של גיא איתן. אינסטגרם, צילום מסך
ליאור עמר בת הזוג של גיא איתן/צילום מסך, אינסטגרם

בהמשך איתן העלה סטורי נוסף בו חידד: "אני מבין שמה שטריוויאלי עבורי לאו דווקא טריוויאלי לאדם אחר שמגיב כזאת תגובה, למרות שאני עדיין שם עליו זין. אבל זה בסדר, אני מבין מאיפה זה מגיע. אני לא חושב שאנשים מחפשים את רעתי, אבל פשוט לא כולם צריכים ליישר קו עם החשיבה שלי תודה על המילים החמות, אבל חשוב לי שתבינו, הכרתי מישהי שאני מאושר ואני שמח שהכרתי אותה, וכיף לי איתה וטוב לי איתה והיא שווה את הסחרחורת הזאת שעכשיו אני עובר ולא הייתי מחליף אותה אפילו לדקה, גם אם הייתי יודע שזה מה שאני אעבור".

"אני לא כועס על התגובות הרעות. יש משפט שאומר- על כל רווח בחיים יש גם הפסד, אז על תגובה טובה תהיה גם תגובה רעה וזה בסדר. מה שנכון לי לאו דווקא נכון לאלה שמגיבים רע וככה הם רואים את החיים", הוסיף.

וואלה! סלבס מוכנה לצאת עם כל בנאדם שמבוגר ממנה, כל עוד הוא יבטיח לה חלק מהירושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully