וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולה רוזנברג חוטפת אש נוספת: "אני רוצה שימחקו את כל רפיח"

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 10:35

המגישה לשעבר פאולה רוזנברג העבירה ביקורת נוקבת על פעולות צה"ל ברפיח וחטפה לא מעט אש. כעת היא משיבה לכל הטוקבקיסטים

טילטיל נגד פאולה רוזנברג/אינסטגרם. צילום מסך

"התמונות מרפיח הן עוד צעד בדרך לתהום, ולהגשמת חזון מלחמת גוג ומגוג שעליו מפנטזים המשיחיים הפנאטים", כתבה אתמול (שלישי) המגישה לשעבר פאולה רוזנברג על הפעולות של צה"ל ברפיח וספגה בתגובה לא מעט אש.

אחד מהם היה יוצא הריאליטי טילטיל (לירון אורפלי), שתקף בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו: "פאולה רוזנברג, גברתי הנכבדה והמלומדת, אני רוצה לומר לך שאני לא בן אדם ערכי, מודה ומתוודה, הנה כאן שכל העולם ישמע".

"אני לא בן אדם ערכי, אני חרא, אני זבל, אני אפס מאופס, אני רוצה שימחקו את רפיח, כן. אין לי ערכיות, הנשמה שלי רעה, איך לך מושג כמה הלב שלי רע, שחור משחור הלב שלי! כמו החולצה שלי הלב שלי, ככה שחור, אני הבן אדם הכי רע שיש בעולם, אני רוצה שימחקו את רפיח".

"אבל את כל רפיח ואת כל עזה, והבן שלי שם ונתתי לו גם הוראה למחוק. תתפוצצי, לא יעזור לך שום דבר. אין לך מושג, היית כולה קצינת חי"ר, קצינת חינוך. קצינת סעד לא הייתי שם אותך, תתביישי לך! זה מה שאני רוצה.

פאולה וליאון. קשת 12, צילום מסך
פאולה וליאון/צילום מסך, קשת 12

"כשאתם כותבים: "אבל גם בעזה צהלו לנוכח הטבח" - אתם נותנים למקטרגים שלנו בעולם את החומר הכי טוב כדי לטעון שיש סימטריה לכאורה בין הצדדים ומחלישים את טענת ההגנה של מדינת ישראל שקרתה טעות שאנחנו מצרים עליה".

"‎גדולי המדינאים ואנשי הצבא בישראל זועקים שאסטרטגיה להסדר מדיני היא הדרך היחידה לשחרר את החטופים ולמנוע מוות של עוד ועוד חיילים, מישהו מכם מאמין שתינוקות מתים יחזירו מישהו מהחטופים הביתה? יובילו לתחושת ביטחון בתוך המדינה? יסייעו להחזיר את המפונים הביתה?".

"‎על מה בדיוק אתם צוהלים? איך זה מציל ולו נפש אחת? זה רק יביא לעוד מוות. ‎על מה השמחה? ‎יש הבדל תהומי בין השלמה עם המחיר המופרע שמלחמה גובה, לבין התלהבות למראה בני-אנוש עולים באש. אובדן עמוד השדרה המוסרי שלנו כמדינה וכעם הוא הניצחון הכי גדול של אוייבנו".‎

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הפוסט של פאולה רוזנברג. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של פאולה רוזנברג/צילום מסך, אינסטגרם

‎במקום להרים לחיילים שלנו שנמצאים שם, שלא ראינו אותם כל כך הרבה זמן, שאנחנו מתים, יוצא לנו קצף של אמסטף מהפה וזה מה שאת מעלה? אנחנו לא ערכיים, לא רוצים להיות ערכיים, רוצים למחוק אותם! זהו!", חתם בזעם גדול.

בתשובה לטוקבקיסטים ולטילטיל, העלתה רוזנברג פוסט נוסף לחשבון האינסטגרם שלה אמש, בו כתבה: "התגובות לפוסט שהעלתי הבוקר רק מוכיחות את המסר שכתבתי: ‎צהלות שמחה לנוכח גופות מפוחמות של ילדים מוחקת את ההבדל הערכי בינינו לבין אויבנו ושומטת את הקרקע מתחת לטענת ההגנה המוצדקות של ישראל, שאנחנו לא מעוניינים לרצוח ילדים ונשים ואזרחים וממש לא נהנים מזה".

"‎רוצים להגן על החיילים שלנו? אז תתנהגו בבגרות ותשמרו את השמחה לאיד בקבוצות הווטסאפ האישיות ולא ברשתות החברתיות הפומביות, כי אתם נותנים נשק למי שרוצה לפגוע בנו. ואין לכם זכות לגרום לנזק למעמד השברירי ממילא של מדינת ישראל בגלל דחף בלתי-נשלט להקיא את תפיסת העולם שלכם".

הפוסט של פאולה רוזנברג. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של פאולה רוזנברג/צילום מסך, אינסטגרם

"השתוללות בהמית ותלייה בכיכר העיר של כל מי שזועק שאנחנו מאבדים את הדרך ושוכחים את המטרות האמיתיות של המלחמה אולי נותנת תחושת סיפוק רגעית להמון הזועם - אבל היא עוד הידרדרות במדרון שהופך את ישראל למקום שאין בו סובלנות לפלורליזם ואין בו ערך לחיי אדם", חתמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully