וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן ניחם את משפחתו של חנן יבלונקה: "אני כואב את כאבכם"

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 19:33

אתמול הובא למנוחות חנן יבלונקה ז"ל, שנחטף ונרצח על ידי מחבלים מתועבים בשבעה באוקטובר. הבוקר הגיע אייל גולן כדי לנחם ולחבק את משפחתו

אייל גולן מותאם לבוקסה. ניר פקין, עיבוד תמונה
אייל גולן/עיבוד תמונה, ניר פקין
הסטורי של אייל גולן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אייל גולן/צילום מסך, אינסטגרם

"חברות של שנים וגם את חנן זכיתי להכיר. משתתף בצערכם ובצער כל המשפחות שחיכו כל כך הרבה זמן ולבסוף התבשרו בבשורות הקשות. אני כואב את כאבכם. מתפלל לשובם של כל החטופים שיחזרו אלינו בריאים ושלמים", אמר אייל גולן להוריו ולאחותו של חנן יבלונקה ז"ל, שגופתו הוחזרה מרצועת עזה.

כזכור, גם טיליטיל (לירון אורפלי) נשא אתמול הספד מלא בדמעות כשיבלונקה ז"ל, חברו הטוב ומי שגדל איתו, הובא למנוחות: "חנן האהוב והיקר, אלוף אירופה שלנו כן כן. זה היה הכינוי של חנן אצלנו בקבוצת חברי הילדות של נחלת יצחק, השכונה שבה נולדנו וגדלנו", ספד טילטיל.

"הרווחת את הכינוי הזה בזכות היכולת שלך תמיד להצחיק אותנו, להקליל את האווירה וגם במקרים של וויכוחים או מריבות בתוך הקבוצה, תמיד ידעת לשלוח את ההקלטה שהצחיקה את כל החברה ובסוף הצלחת בדרך המיוחדת שלך לעשות סולחה בין החברים".

"אז אני בשם חברי הילדות מהנחלה רוצים לומר לך שאנחנו מחבקים את מה שהשרשת בנו ולוקחים את זה כצוואה לכל החיים. יהי זכרך ברוך", חתם.

לצד כל זה, ברגעי ההספדים הזמר ליאור נרקיס שר והקדיש ליבלונקה ז"ל את השיר "מכל האהבות".

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully