וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טילטיל ספד בהלווית חברו חנן יבלונקה ז"ל: "אהבת את החיים"

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 21:00

המגיש וכוכב הריאלטי סיפר לא מעט מאז השבעה באוקטובר על חבר הילדות שלו חנן יבלונקה ז"ל, אך מאז החזרת גופתו לארץ הוא שיתף בכאבו

טילטיל בהלוויה של חנן יבלונקה ז"ל/מערכת וואלה

שלושת הגופות של אוריון הרננדס ז"ל, חנן יבלונקה ז"ל ומישל ניסנבוים ז"ל חולצו מרצועת עזה על ידי כוחות צה"ל בסוף השבוע האחרון. עוד מתחילת המלחמה דאג המגיש ויוצא הריאליטי טילטיל (לירון אורפלי) לשתף על חברו ולצערנו בסופו של דבר גם להספידו.

היום (ראשון) לפני שעות אחדות, כשיבלונקה הובא למנוחות, אורפלי ליווה אותו בדרכו האחרונה: "חנן האהוב והיקר, אלוף אירופה שלנו כן כן. זה היה הכינוי של חנן אצלנו בקבוצת חברי הילדות של נחלת יצחק, השכונה שבה נולדנו וגדלנו".

"הרווחת את הכינוי הזה בזכות היכולת שלך תמיד להצחיק אותנו, להקליל את האווירה וגם במקרים של וויכוחים או מריבות בתוך הקבוצה, תמיד ידעת לשלוח את ההקלטה שהצחיקה את כל החברה ובסוף הצלחת בדרך המיוחדת שלך לעשות סולחה בין החברים".

"חנן אהבת את החיים ותמיד ידעת למצוא את הטוב והצחוק בכל סיטואציה - טובה ופחות טובה.. חנן היה שולח לנו בקבוצה המון הקלטות קורעות מצחוק, אבל אחת מההקלטות, מסתברת היום כמיוחדת במינה, היא לא היתה מהמצחיקות, אבל היום היא מקבלת משמעות כל כך גדולה. בהקלטה חנן אומר - "אתה לא יודע מה יכול לקרות מחר תהנה מהחיים כל רגע שאתה יכול"".

טילטיל וחנן יבלונקה ז"ל. וואלה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
טילטיל וחנן יבלונקה ז"ל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, וואלה
טילטיל וחנן יבלונקה ז"ל. וואלה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
טילטיל וחנן יבלונקה ז"ל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, וואלה

"אז אני בשם חברי הילדות מהנחלה רוצים לומר לך שאנחנו מחבקים את מה שהשרשת בנו ולוקחים את זה כצוואה לכל החיים. יהי זכרך ברוך", חתם בכאב ולא יכל לעצור את הדמעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully