וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה פלילי! פושעים מנהלים אותנו": אייל ברקוביץ נגד מירי רגב

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 16:52

המגיש אייל ברקוביץ' לא יכול היה יכול לשתוק לאחר שצפה בתחקיר על שרת התחבורה מירי רגב, ונכנס בה בכל הכוח

אייל ברקוביץ' נגד מירי רגב. ערוץ 13 / פלאש 90, עיבוד תמונה
אייל ברקוביץ' נגד מירי רגב/עיבוד תמונה, ערוץ 13 / פלאש 90

תחקיר המופת של רביב דרוקר ברשת 13 על שרת התחבורה מירי רגב ממשיך להסעיר אזרחים רבים וגם את אנשי התקשורת של הביצה המקומית. גם המגיש אייל ברקוביץ' לא הצליח להתעלם מהדברים המזעזעים והמטלטלים שהוצגו והחליט לפתוח הכל.

"ראית את התחקיר של רביב דרוקר על מירי רגב?" שאל ברקוביץ' את הקולגה ברדיו תל אביב, אלעד בן יצחק והמשיך: "כפרה עליה, וואלה איזה מירי רגב זאת. תגיד, מי אמר משפחת פשע? מי אמר עבריינים? לא אתה. מי אמר? מישהו אמר פעם משפחת פשע. התחקיר הזה לא הזכיר לך קצת משפחת פשע?", שאל.

"זה לתפוס את הראש ולהגיד, הלו? פושעים מנהלים אותנו מה זה הדבר הזה?", הטיח. בן יצחק חיזק את דבריו: "אתה יודע מה הציון שאני נותן? בהינתן שהתחקיר נכון, ציון אפס מוחלט מהציבור לניהול משרד התחבורה, אפס מוחלט".

"וכל הסדר והאנרגיות שהיא נותנת בשיטה שבעצם מחזקת את עצמה, את המותג 'מירי רגב', אם הייתה מכוונת את זה לשיפור התחבורה בישראל היינו נוסעים בלי פקקים בכלל."

אייל ברקוביץ' נכנס בשרה מירי רגב/102FM

בעצם היא לוקחת את הכסף שלנו, מהמיסים שלנו ומנצלת אותו רק כדי להאדיר את שמה, לחזק את שמה, למתג אותה יותר נכון בליכוד, זה סוג של גניבה בעיניי כי זה הכסף שלי!". "זה לא רק גניבה", הודיע ברקו וטען: "זה משהו פלילי לעשות דבר כזה".

גם הראפר איזי דאג להגיד את דעתו על השרה היום: "בעולם מתוקן היהלומים שלך צריכים להיות החטופים ומשפחות החטופים, המשפחות השכולות, לא הפעילים שמביאים לך קולות ומי שמכיר אותי יודע שאני מתפלל שתהיה אחדות בעם, ומה שאני בא להגיד לא בא במטרה לפלג או להתסיס, אבל לא פחות מהרצון שלי לאחדות בעם, בא לי שיהיו פה גם מנהיגים ראויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully