וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי נגד מירי רגב: "אני מתבייש בך, את בן אדם רקוב"

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 14:51

הראפר והיוצר איזי תקף את שרת התחבורה מירי רגב בעקבות התחקיר הנוקב נגדה: "יש לי המון מה להפסיד עם הסרטון הזה"

סרטון הביקורת של איזי נגד שרת התחבורה מירי רגב/אינסטגרם

התחקיר סביב שרת התחבורה מירי רגב הצליח לייצר באזז בסדר היום הציבורי והוכיח פעם נוספת כמה התקשורת חייבת לבצע את תפקידה הנחוץ, ולהיות כלב השמירה של הדמוקרטיה, כי לרשימות בשיטת הרמזור עם "יהלומים", או רשימות עם שמות של עיתונאים שמשתייכים לקהילה הגאה אין שום מקום בחברה שלנו.

מי שהחליט לשבור שתיקה, בעקבות העבודה של רביב דרוקר בערוץ 13, הוא הראפר איזי (ארז שרון) שהעלה סרטון עם ביקורת נוקבת מאוד לחשבון האינסטגרם שלו: "ראיתי עכשיו את התחקיר על מירי רגב ורציתי להגיד שאם הוא נכון, לכאורה, ואם האם היא שיצאה לאור בתחקיר הזה, וואלה אני מתבייש בך", הטיח בשרה.

"בעולם מתוקן היהלומים שלך צריכים להיות החטופים ומשפחות החטופים, המשפחות השכולות, לא הפעילים שמביאים לך קולות ומי שמכיר אותי יודע שאני מתפלל שתהיה אחדות בעם, ומה שאני בא להגיד לא בא במטרה לפלג או להתסיס, אבל לא פחות מהרצון שלי לאחדות בעם, בא לי שיהיו פה גם מנהיגים ראויים".

איזי נגד מירי רגב. אינסטגרם / פלאש 90, עיבוד תמונה
איזי נגד מירי רגב/עיבוד תמונה, אינסטגרם / פלאש 90

"שיפעלו לטובת העם, לטובת האנשים שחיים פה, לטובתנו. יש לי המון מה להפסיד בסרטון הזה", הודה הראפר והמשיך: "עוקבים, הופעות בעיריות, פרנסה, על הזין שלי. אני רוצה להקים בית במדינה הזאת, אני רוצה שהמנהיגים שלנו יהיו ראויים לנו, שלא תתבלבלו, זה לא קשור לימין או שמאל".

"כשאולמרט היה ראש ממשלה והוא יצא אשם, יאללה לכלא. נמאס לי מאנשים רקובים שאחראים על החיים שלי באופן ישיר, בין אם זה בפוליטיקה, בין אם זה בעיריות, בין אם זה במערכת המשפט, נמאס לי. ואם התחקיר הזה נכון, גברתי, כבוד השרה, מירי רגב, את בן אדם רקוב", חתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully