וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא אגם ולא ים: זה השם שבחר ינאי פרישר גוטמן לבנו השני

עודכן לאחרונה: 25.5.2024 / 17:53

שבוע לאחר שהביאו באמצעות הליך פונדקאות בארצות הברית את בנם, ינאי פרישר גוטמן ובעלו פלג לוי בחרו שם לתינוק - וכזה עדיין לא שמעתם. וואלה סלבס ליברלית

רוי וינאי פרישר גוטמן, פלג לוי. וואלה, מערכת וואלה
ינאי פרישר גוטמן פלג לוי רוי פרישר גוטמן וריבר/מערכת וואלה, וואלה

כולנו התרגשנו כשינאי פרישר גוטמן העלה ביום שישי שעבר לעמוד האינסטגרם שלו תמונה בהפתעה, בה הוא נראה מחבק תינוק קטן, יחד עם בעלו פלג לוי ובנו רוי, אותו הביא בהליך פונדקאות עם בעלו לשעבר, אמיר פרישר גוטמן ז"ל לפני כ- 11 שנים.

לפני שנה וקצת פרישר גוטמן ולוי נישאו וכאמור, לפני שבוע בדיוק הפכו להורים לילד ראשון משותף שהגיח לעולם בהליך פונדקות בארצות הברית וממש אתמול (שישי) הם ערכו לו ברית מילה.

"חשבנו הרבה על השם שלך, חיכינו לבואך. לא סתם ברגע ברית המילה, השמיים התכסו בשמיכה של עננים ומים ירדו מן השמיים" כתב ינאי בחשבון האינסטגרם שלו והעלה תמונה ממעמד הטקס המרגש, "תקופה מורכבת עברנו כעם, כאדם ובאנושות. חשבנו הרבה על השם שלך, חיכינו לבואך ולבסוף החלטנו לקרוא לך River. הרגשנו כנהר של רגשות עוצמתיים, נהר מלא במים ומים זה ברכה".

"החלטנו שהחיים חייבים להמשיך ולזרום, שמי הברכה האלו יכסו את כולנו בשלום ושהחיים ישובו ויזרמו למסלולם הנכון. לא סתם ברגע ברית המילה, השמיים התכסו בשמיכה של עננים ומים ירדו מן השמיים, הוא ברך אותך, הוא מילא אותך".

ינאי פרישר גוטמן פלג לוי רוי פרישר גוטמן וריבר. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המשפחה שהתרחבה בברית המרגשת של ריבר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

לאחר מכן יצאה השמש והזכירה לכולנו שתמיד ישנו יום חדש מלא באור, חום ושמחה. שהשמש לנצח תאיר על כולנו ושהחיים ישובו ויזרמו למסלולם הנכון כמו נהר, כמו River שלנו. בדיוק בזמן הנכון", חתמו בני המשפחה המאושרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully