וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן משותף ראשון נולד לינאי פרישר גוטמן ולבעלו פלג לוי

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 8:40

ינאי ובעלו פלג נישאו אחד לשני לפני כשנה וחצי. עכשיו הם החליטו להרחיב את המשפחה והביאו לעולם בן משותף ראשון בהליך פונדקאות בארצות הברית, אח לרוי, בנם של ינאי ואמיר פיי גוטמן ז"ל

רוי וינאי פרישר גוטמן, פלג לוי. וואלה, מערכת וואלה
תמונה משפחתית! ינאי ורוי פרישר גוטמן, פלג לוי והרך הנולד/מערכת וואלה, וואלה
פלג, ינאי ורוי עם הפונדקאית. אינסטגרם, צילום מסך
פלג, ינאי ורוי עם הפונדקאית/צילום מסך, אינסטגרם

החתונה המרגשת של ינאי פרישר גוטמן ובעלו פלג לוי, הייתה לא פחות מבלתי נשכחת, בין היתר בזכות נאום בנו של פרישר גוטמן, רוי: "רציתי לברך אתכם לזוגיות יפה וטובה. אני הכי אוהב אתכם בעולם, אתם הכל בשבילי", אמר בזמנו.

כזכור, ינאי הביא לעולם את בנו רוי בהליך פונדקאות בהורות משותפת עם אמיר פיי גוטמן ז"ל, שהלך לעולמו בשנת 2017 בנסיבות טרגיות, כשטבע בים לאחר שהציל את אחייניתו במהלך מסיבה עם החברים והמשפחה שנערכה על חוף הים.

ביום שישי האחרון קרה המשמח מכל ונולד אח קטן לרוי המתוק בן ה-11, שמעכשיו יצטרך להתרגל לתפקיד החדש שלו בתור אח בכור. מקורבים לזוג סיפרו שהם קיבלו את החדשות הטובות בהפתעה גדולה מאחר והשניים דאגו לשמור על ההריון בסוד מתחילתו ועד סופו.

בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו כתב ינאי: "כמה חיכינו לך.... כמה עברנו איתך ואתה בכלל לא יודע. כמה חלומות, כמה תקוות, כמה תוכניות, כמה חיכינו רק לך! ימים של עבודה, לילות ללא שינה
וכמה אהבה! מוזר לחשוב שזה העולם בו מגיע לך לחיות. כי הרי אנחנו רוצים את הטוב ביותר בשבילך, אבל אנחנו בטוחים שנצליח".

"נצליח להראות לך את הטוב בכל דבר. נצליח לחנך אותך לאהבה, לקבלה, לנתינה, לכבוד, להקשבה והכלה. שתקבל את כולם ושכולם יקבלו אותך. רוי ספר את הימים לכבודך. ובכל יום שאל עלייך. היה לו קשה להתאפק, היה קשה לשמור אותך בסוד והנה כולנו עכשיו כאן איתך.

ינאי והפונדקאית דקות אחרי הלידה. אינסטגרם, צילום מסך
ינאי והפונדקאית דקות אחרי הלידה/צילום מסך, אינסטגרם
רוי המתוק ואחיו הקטן. אינסטגרם, צילום מסך
רוי המתוק ואחיו הקטן/צילום מסך, אינסטגרם

"מריחים אותך, מחבקים אותך, בוכים משמחה ומתרגשים מבואך. אתה ילד של שלום, אתה ילד כמו כל נפש שחיכתה לבוא. לכולם מגיע! מגיע לחלום, מגיע להגשים, ומגיע לטפס אל העננים. דיי למלחמות, דיי לשנאה, בואו נושיט יד לאהבה.... יד להגשמה שהילדים של כולנו, ילדי העולם, יחיו כאן ללא דאגות, ללא קשיים ומלחמות".

"ברוך הבא לעולם ילד שלנו העולם כולו שלך ולכבודך! תודה שבחרת בנו, תודה שחיכית רק לנו ותודה שבאת אלינו", חתם את המילים המרגשות.

ינאי ופלג, מזל טוב!

"כמה חיכינו לך…כמה עברנו איתך ואתה בכלל לא יודע. תודה שבחרת בנו, תודה שחיכית רק לנו".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully