וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמל קלוני המליצה על הוצאת צווי מעצר לראש הממשלה ושר הביטחון

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 9:42

עורכת הדין הלבנונית ואשתו של ג'ורג' קלוני, אמל קלוני, לקחה חלק בפאנל שהמליץ להוציא צווי מעצר לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשר הביטחון יואב גלנט וגם ליחיא סינוואר, איסמעיל הנייה ומוחמד דף

בנימין נתניהו תוקף את האג/משרד ראש הממשלה
אמל קלוני. GettyImages
אמל וג'ורג' קלוני/GettyImages

כבר שנים ארוכות שהשחקן ההוליוודי ג'ורג' קלוני דואג לפרגן לאשתו, עורכת הדין הלבנונית אמל קלוני, על השטיחים האדומים ולהגיד כמה הוא מעריץ את עבודתה בתור עורכת דין שמתמחה בזכויות אדם.

בעקבות אותה המומחיות, נראה שהיא הצליחה להיכנס לפאנל המומחים שהיה אחראי על המלצת צווי המעצר לראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלט, יחיא סינוואר, מוחמד דף ואיסמעיל הנייה כאחד.

אתרי החדשות מעבר לים דיווחו כי עורכת הדין לא רק נכחה באותם הדיונים, אלא מילאה תפקיד מרכזי בהוצאת הבקשה לצווים מטעם בית הדין הפלילי של האג. כזכור, אתמול (שני) התובע הראשי של ה-ICC (International Criminal Court) הודה בפני ה-CNN שבהאג מבקשים להוציא צווי מעצר באשמת פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות.

בהצהרה שפורסמה אחרי פרסום הידיעה, מסר התובע הראשי שהוא "אסיר תודה על העצה שניתנה לו על ידי פאנל המומחים", שכלל כאמור את קלוני.

אמל קלוני. אינסטגרם, צילום מסך
אמל קלוני/צילום מסך, אינסטגרם

אם תהייתם איך הצליחה עורכת הדין לקבל הזמנה לדיון הגורלי, חשוב לציין שבעברה ייצגה עורכת הדין קורבנות של ארגון הטרור דעא"ש. מדובר בשלושת המקרים היחידים בעולם בהם הורשעו אנשי ארגון הטרור הרדיקלי ברצח עם. בנוסף, בחמישה משפטים נוספים חברי דעא"ש הורשעו 'רק' בפשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully