וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני חייב, אחרת נמות": ג'ורג' קלוני חושף את סוד הנישואים שלו

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 0:57

השחקן ההוליוודי המצליח ג'ורג' קלוני נשאל על אשתו, עורכת הדין אמל קלוני, וחשף את מה שהוא חייב לעשות כדי לשמור על שניהם בריאים ושלמים, כי למרות כל היכולות שלה, דווקא בזה היא לוקה בחסר. וואלה! סלבס טייק אאוט

לא שהיא מכירה את הנושא ממקור ראשון, אבל וואלה! סלבס שמעה שבזוגיות הטרוסקסואלית בריאה לכל צד יש את התפקיד שלו או שלה בחיים המשותפים שלהם. אם זה כדי לפצות על חוסר יכולת ולפעמים גם על חוסר ברצון. כך גם מתנהלים חייו של השחקן והבמאי ההוליוודי ג'ורג' קלוני ואשתו, עורכת הדין שמתמחה בזכויות אדם, אמל קלוני.

"אני אגיד לך מה, אשתי, שהיא עורכת הדין הכי טובה שיש, היא אחת מהתומכים הגדולים של העולם. היא נלחמה בדעא"ש והכל, אבל אני חייב לעשות את הבישולים, אחרת נמות", הודה בפני המראיין של ExtraTV בפרימיירה של הסרט החדש שביים והפיק קלוני בשם "The Boys in the Boat", והתקיימה בלוס אנג'לס במהלך השבוע האחרון (ב').

לאירוע המרגש השחקן והבמאי לא הגיע לבד, אלא כמובן עם עורכת הדין לה נישא בשנת 2016 ואיתה גם הביא שני ילדים, התאומים אלה ואלכסנדר בני ה-6. למרות המעמד בעל ההשפעה בו הם נמצאים, השניים דואגים לשמור על החיים הפרטיים שלהם בקנאות והרחק משערוריות כאלו ואחרות.

בעבר נשאל הכוכב האם ילדיו מבינים מי הוא אביהם: "אין להם שום הבנה של מה זה מפורסם. הייתה פעם אחת שילד מבית הספר של הבן שלי ניסה להגיד לו שאבא שלו מפורסם והוא חזר הביתה ושאל אותי מה המילה "מפורסם" אומרת", סיפר בעבר לערוץ הרכילות.

וואלה! סלבס חיה במשך שנים על משלוחים אחרי ששרפה את המטבח שלה לפני שלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully