וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אירית רחמים והחבר העשיר (מאוד) חזרו זה לזו

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 9:27

מפיקת הארועים של העשירון העליון ולנצח זוכת הישרדות אירית רחמים הייתה בזוגיות קצרה עם יאיר פיליפ. לפני חודש השניים נפרדו, אך מתברר שזה לא באמת היה סוף סיפור האהבה

אירית רחמים עם יאיר פיליפ. מערכת וואלה, מערכת וואלה
אירית רחמים ויאיר פיליפ/מערכת וואלה, מערכת וואלה

בזמן שכל מדינת ישראל היתה בפקקים או במדשאות מול הבית ממנגלים, איש יחסי הציבור ליעד רוח חגג יום הולדת 40 בקיסריה בביתו של איש העסקים תומר פינטו.

בין כל האורחים החשובים שהגיעו כמו פאר טסי, רותם כהן אילנה אביטל ועוד, הייתה גם מפיקת הארועים של העשירון העליון ולנצח זוכת הישרדות' אירית רחמים ואם חשבתם שהפרידה מבן הזוג בחודשים האחרונים, איש העסקים יאיר פיליפ, תגרום לה להיות עצובה אז לא, כי היא כנראה מאושרת מהקאמבק המהיר!

רחמים ופיליפ הגיעו יחד לאירוע ואפילו שהם ממש לא רצו שנצלם אותם ככה, בכל זאת השגנו לכם תמונה. מקורבים לאחמ"ים מספרים שאכן נרשם קאמבק, או יותר נכון הזדמנוית שנייה לאהבה ואנחנו לגמרי בעד.

כזכור, לא הרבה אחרי שנחשפה מערכת היחסים של השניים, פיליפ תואר במדורי הרכילות בתור "איש עסקים מקונגו", אלא שאז התברר שהוא בכלל מקריית מוצקין במקור וגם ששמו של איש העסקים נקשר בעבר כחלק ממשא ומתן לרכישת סונול, קוסט 365 וניו-פארם. אותה העסקה נכשלה אחרי שלא הצליח להשיג ערבות בנקאית והיה גם בלב סערה שקיבלה מספר כתבות תחקיר בזמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully