וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירית רחמים חושפת חבר עשיר - אבל כמה אנחנו באמת יודעים עליו?

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 17:49

האירוע השני שהרימה אופירה אסייג לבר המצווה של בנה כלל לא מעט מפורסמים, אבל דווקא מי שהפיקה אותו הגיעה מצויידת בגבר חדש עם כיסים מלאים. וואלה! סלבס חוקרת

אירית רחמים. אינסטגראור גפן,
הבייבי החדשה שלו/אינסטגראור גפן

כמו שכבר שמעתם לראשונה בוואלה! סלבס, מפיקת האירועים אירית רחמים זכתה בתביעה שלה נגד האקס המיתולוגי, איש העסקים עמוס לוזון וקיבלה לא פחות מ- 11 מיליון שקלים, שליש מהסכום שביקשה בתחילת התהליך. אם זו לא סיבה מספיק טובה כדי לצאת בצהלות ומחולות, אז יש סיבה נוספת - חבר חדש, נאה וכמובן גם עשיר.

כזכור, אתמול (ב') התקיים אירוע בר המצווה של בנה של אופירה אסייג, אריאל. רחמים, שהפיקה את טקס העלייה לתורה וגם את המסיבה שבאה אחריה, הגיעה לבושה בלבן כשלצידה בן הזוג החדש, איש העסקים יאיר פיליפ. כך יצא שקיבלנו את התמונה הזוגית של השניים באירוע מתוקשר, אליו הגיעו עוד כמה וכמה סלבס נוספים ונוצצים.

במדורים השונים שדיווחו על הזוגיות, תואר פיליפ כאיש עסקים מקונגו. לא נתעכב יותר מידי על כך שהוא כנראה לא באמת מקונגו במקור, אלא מקריית מוצקין. על פי החשיפה של ליאורה גולדנברג-שטרן, שמו של פיליפ נקשר לפני כעשור כחלק ממשא ומתן שניהל לרכישת סונול, קוסט 365 וניו-פארם. על פי פרסומים, העסקה נכשלה לאחר שלא הצליח להשיג ערבות בנקאית ואפילו קיבל מספר כתבות תחקיר מעניינות בנושא.

בר המצוות של אריאל, בנה של אופירה אסייג. אור גפן,
עוד קצת מהאירוע החגיגי/אור גפן
בר המצוות של אריאל, בנה של אופירה אסייג. אור גפן,
כל המי ומי/אור גפן

זה ממש לא הרודיאו הראשון של פיליפ, שהיה נשוי בעבר ללילך במשך כשלושה עשורים, להם שלושה ילדים משותפים ונכד. לפני הזוגיות עם רחמים הוא היה במשך תקופה ארוכה בן הזוג של אשת העסקים, חגית להב, גרושתו של אלי להב.

כשנשאלה אירית לאחרונה על מערכת היחסים שלה עם פליפ, אמרה: "הוא אדם מקסים, עם לב, אינטיליגנט. המילה 'מאוהבת' מתאימה לגיל 16, אנחנו בוחנים את הקשר".

וואלה! סלבס הולכת לבקש הלוואות מהבנק ולחפש בעל עשיר עם רכב היוקרה שגנבה מהשכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully