וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: לא תאמינו כמה ישלם עמוס לוזון לאירית רחמים

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 12:54

קרוב לשנה לאחר הפרידה, נפגשו היום אירית רחמים ועמוס לוזון בבית המשפט כדי לסיים את סאגת הפיצויים אליה נקלעו בעקבות הפרידה. בכמה מיליונים מדובר? וואלה! סלבס שקלים שקלים

אירית רחמים ביציאה מבית המשפט/צילום מסך אינסטגרם

הרבה מאוד מים עברו בנהר מאז שוואלה! סלבס סיפרה לכם ראשונה על הפרידה הסופית של מפיקת הארועים אירית רחמים ואיש העסקים עמוס לוזון, אחרי שמונה שנים של זוגיות.

הבוקר (שלישי), כעשרה חודשים אחרי הפרידה, נראה שסוף סוף הפרשה בין השניים מסתיימת סופית ונשארת מאחור. רחמים הגיעה היום לבית המשפט מלווה בעורכת הדין שלה לורי גלייזר, שם הם נפגשו עם לוזון ועורכי דינו כדי להסדיר את הסכם הממון שהיה להם. לאחר שרחמים דרשה כ- 35 מליון שקלים, הם הצליחו להגיע לפשרה.

לוואלה! סלבס נודע בזכות מקורבים טובי לב כי הסכום אותו תקבל רחמים, אחרי שמונה שנים לצידו של אחד מאנשי העסקים הכי חזקים ועשירים בארץ, הוא כ-11 מליון שקלים חדשים, שזה אומנם שליש מהמבוקש - אבל תודו שזה סכום לא רע בכלל.

עמוס לוזון ואירית רחמים. ראובן קסטרו
בימים יפים יותר/ראובן קסטרו

אירית, 11 מליון זה סכום יפה לכל הדעות, מרוצה?
"אני מבינה שההסכם שנחתם ביננו מסקרן את כולם אבל אני לא מעוניינת להגיב לגבי הסכום. לי חשוב להדגיש שאני לא אשת ריב ומדון ומאמינה שתמיד אפשר ליישב הדורים בדרך מכובדת ושהפשרה היא המפתח לחיים שלווים ומאושרים. זו האג'נדה שלי שעל פיה אני חיה ומתנהלת ורוצה להזכיר לכל הזוגות שנפרדים שאפשר גם אחרת, ובמיוחד בארצנו למודת הצער והכאב חשוב לסיים בצורה מכובדת וראויה ומחדדת שעמוסי היה החבר הכי טוב שלי ורוצה לאחל לו את כל הטוב שרק אפשר".

וואלה! סלבס ביקשה גם היא פיצויים של מיליוני מהפרוד שלה, אבל בסוף הסתפקה במנת לאפה שווארמה שהוא קנה לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully