וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק טוטאלי: המיליון שאיבדה גל גדות

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 10:28

אחרי ציפייה גדולה, הגיעה השיחה המיוחלת של גל גדות לעדן גולן לקראת עלייתה לבמה בתחרות האירוויזיון, אך היו מי שפחות התחברו. וואלה סלבס אחוות אחיות

עדן גולן נציגת ישראל על במת גמר האירוויזיון 11 במאי 2024/באדיבות כאן11 ו-IBU
גל גדות ועדן גולן. EBU / GettyImages, עיבוד תמונה
גל גדות ועדן גולן/עיבוד תמונה, EBU / GettyImages
הסטורי של גל גדות. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של גל גדות/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של גל גדות. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של גל גדות/צילום מסך, אינסטגרם

שנייה אחרי שעדן גולן שלנו עלתה לגמר הגדול על בימת הארויזיון בשבוע שעבר (חמישי), וואלה סלבס יצאה עם דף ועט ופינקסה את כל אלו שפרגנו לגולן ובעיקר אלו שלא. ברשימה היו בעיקר הכוכבות שנמצאות מעבר לים ובראשן גל גדות כמובן, אבל כפי שכבר ניחשנו, זה קרה רגע לפני הגמר הגדול.

מלבד גדות שהתקשרה בפייס-טיים לברך ולהרים לגולן שעות ספורות לפני שעלתה לבמה, גם נועה תשבי הרימה והסבירה לעוקביה איך להצביע מעבר לים. השנה, יבשות נוספות מלבד אירופה יכלו להצביע ובעזרתן או לא, קיבלנו 323 נקודות מהקהל שצפה מסביב לעולם.

גדות היא הישראלית הנעקבת ביותר בפער ואחת הכוכבות הכי נעקבות בעולם. השחקנית ההוליוודית העלתה סטורי תמיכה בגולן לכל 109 מליון עוקביה, אך לפני שאתם הולכים ובודקים שוב רק נעדכן שהמספר המטורף ירד ל-108 מיליון.

כן כן, בעקבות התמיכה, או אולי סתם במקרה, לגדות ירדו מליון עוקבים שחיכו לרגע הזה ודיווחו לנו. אז נכון, יכול להיות שמדובר רק בכמה מאות או אלפים שהסירו עוקב כדי שהמספר ירד במליון כביכול, אבל אנחנו סומכים על גדות שלנו שהמספר עוד יעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully