וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי במוצ"ש? גל גדות ועוד שגרירות ישראליות לא הרימו לעדן גולן - וחבל

10.5.2024 / 12:33

כולנו עדיין עייפים מלילה מורט עצבים שהסתיים בשאגות שמחה כאשר עדן גולן, נציגת ישראל לאירוויזיון, עלתה לגמר האירוויזיון הגדול שייערך במוצאי שבת. בעוד לא מעט מפורסמים בארץ הרימו לעדן בשלל סטוריז, הגדולות ביותר דווקא לא פרגנו. וואלה סלבס זוכרת הכל

עדן גולן עולה לגמר אירוויזיון 2024/כאן

בשנה שעברה, כשנועה קירל הופיעה באירוויזיון, לא מעט מפורסמות התגייסו להרמת המורל ובעיקר לחזק את קירל שלנו בהצבעות מעבר לים. ולא, זו לא הייתה שנה קשה מנשוא כמו השנה, בה כל חיזוק הוא מבורך. ומה לגבי ההופעה של עדן גולן אמש?

הייצוא הישראלי הכי בולט של ישראל מעבר לים היא השחקנית גל גדות שזכורה לכולנו כמי שהרימה לנועה קירל סטוריז לפני התחרות וכשמדובר במעל מאה מליון עוקבים, זה לא עוד סטורי, זה וואו, אבל אמש זה ממש לא קרה, מה שגרם ללא מעט ישראלים לכעוס ולא רק על גדות.

גל גדות. GettyImages
ככה פתאום נעלמת ונאלמת?/GettyImages

נכון, קרה וישראל באמת עלתה לגמר הגדול וכולנו עדיין שומרים פינה חמה בלב למי שלא העלה פרגון, כי במוצאי שבת ייערך הגמר ותהיה לגל ולאחרות הזדמנות נוספת לפרגן לארץ מולדתן, אבל עדיין, מה היה קורה אם לא?

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
נועה תשבי. Allen Berezovsky/Getty Images, עיבוד תמונה
איפה את?/עיבוד תמונה, Allen Berezovsky/Getty Images
מורן אטיאס בפרימיירה Ripley נטפליקס, לוס אנג'לס אפריל 2024. Frazer Harrison, GettyImages
ואת?/GettyImages, Frazer Harrison
בר רפאלי. GettyImages
ואת?!/GettyImages

גם נועה תשבי, שידועה כמסבירה לאומית בולטת, העלתה בשנה שעברה חיזוק לקירל, אבל מעדן גולן ושריקות הבוז האנטישמיות שקיבלה, היא העדיפה ככל הנראה להתעלם. גם מורן אטיאס לא העלתה כלום כדי לפרגן לעדן וגם לא בר רפאלי אגב, שאוחזת אף היא בחשבון אינסטגרם עם לא מעט עוקבים.

כעת נשאר לחכות לתמיכה שלהן בנציגה הישראלית שלנו שתעלה מחר (שבת) על הבמה במאלמו שבשוודיה ותייצג את המדינה שלנו לצד קולות בוז מאנטישמים נבזים. נכון שזו בסך הכל תחרות שירה, אבל השנה זה כל כך, אבל כל כך הרבה מעבר לזה.

  • עוד באותו נושא:
  • עדן גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully