וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר בירך את אלברט ליום הולדתו: "אוהב אותך בעלי"

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 9:33

אחרי שחזרו לארץ יחד עם בנם הטרי אריאל, אסי עזר לא שכח לציין את יום ההולדת של בעלו, אלברט אסקולה

אלברט אסקולה. אינסטגרם, צילום מסך
לא שוכח את הזר. אלברט אסקולה/צילום מסך, אינסטגרם

אסי עזר ואלברט אסקולה הפכו הורים לשניים לפני פחות מחודש, אחרי שהאם הפונדקאית שבחרו הביאה לעולם את בנם השני, אריאל, שהפך את אלכס הקטנה לאחות בכורה. למרות הג'טלג בעקבות החזרה לארץ בידיים מלאות מאוד, עזר לא שכח לברך את בעלו.

"אלברט מזל טוב. היום יום ההולדת שלך, ולפני שלושה שבועות נולד הבן השני שלך. אחלה מתנת יום הולדת קיבלת ממני. בכלל יש פה חתיכת רצף שיסבך את כל הקרובים שלנו עם המתנות: אלכס נולדה במרץ, אריאל באפריל, אתה במאי, ואני ביוני. בהצלחה לכולם", פתח את הפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו היום (רביעי).

"אבל בוא נתרכז בך לרגע, אהובי, האיש שהכרתי לפני שתיים עשרה שנים על גג מלון בספרד, האיש שאמר לי חמש דקות אחרי שהכרנו "אני חושב שאתה הולך לשנות את חיי". אז שינינו זה את חייו של זה, שדרגנו. הקמנו משפחה לתפארת, ואני מאחל לך ולנו שנמשיך לשמור עליה מכל משמר במדינה המשוגעת הזאת שבחרת לגור בה, שאתה נאבק להגן עליה איפה שאתה רק יכול".

אלברט אסקולה. אינסטגרם, צילום מסך
מתוקים. אלברט אסקולה ואריאל הקטן/צילום מסך, אינסטגרם
אסי עזר ואלברט אסקולה. אינסטגרם, צילום מסך
עם הבייבי החדש בפארק שעשועים. אסי עזר ואלברט אסקולה/צילום מסך, אינסטגרם

"אוהב אותך בעלי, אוהבים אותך גם אלכס, אריאל ועמוס. מזל טוב, שלך לתמיד, אסי. נ.ב: אתה יכול לעשות טיפולי פנים מפה עד הודעה חדשה, אבל כשאתה מבקש מאנשים מתנה ליום הולדת שני כיסאות לפיקניק ברור לכולם שאתה זקן, שתדע. ביי", חתם עם עקיצה אוהבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully