וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר ואלברט הפכו להורים בפעם השנייה באמצעות הליך פונדקאות

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 19:36

שנתיים אחרי שהפכו להורים בפעם הראשונה, לבתם הבכורה אלכס, הזוג המאושר הפך להורים בפעם השנייה בעזרת הליך פונדקאות. וואלה סלבס ביקור החסידה

אסי עזר ואלברט אסקולה בפגישה ראשונה עם האם הפונקאית של בנם. אינסטגרם, צילום מסך
עם האמא הפונדקאית/צילום מסך, אינסטגרם
הפוסט של אסי עזר. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מתוק שכזה!/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

בשלהי המלחמה ,לפני ארבעה חודשים, הודיעו הזוג, מנחה הטלוויזיה אסי עזר ובעלו, האדריכל אלברט אסקולה, על כך שהם מצפים לאח או אחות לאלכס, בתם הבכורה. אסקולה ועזר התחתנו בברצלונה, עיר הולדתו של האדריכל, לפני כשמונה שנים ומאז הפכו לאחד הזוגות היציבים והאהובים בביצה.

כעת, הזוג שיתף כי נולד אח קטן לאלכס והעלו תמונה שלהם עם התינוק. בפוסט שהעלו לחשבון האינסטגרם כתבו: "ברוך הבא לעולם ילד, בחרת לעצמך חתיכת לילה להיולד בו. מבטיחים לשמור עליך מכל משמר, מעכשיו ולתמיד", חתמו האבות המאושרים.

כל מה שנותר לזוג ההורים המתרגש ולרך הנולד, זה לעבור הליכים בירוקרטיים לפני שיחזרו לארץ. נקווה שלמרות התקופה הזוייה זה יעבור להם בקלות ולא יהיה יותר מידי מאתגר.

כזכור, ממש לאחרונה, כשפגשו את האם הפונדקאית שבחרו לפני הלידה, כתב עזר : "אחרי חודשים של שיחות זום מרגשות... סוף סוף נפגשנו, פנים אל פנים, עם המלאכית שלנו מרי. בעולם קשוח מלא באנשים רעים, כמה טוב שיש גם א/נשים כמו מרי. אפילו דרך התמונה הקטנה הזאת אפשר לראות בבירור את הטוב שבה. קולטים את גודל הבטן?".

וואלה סלבס יודעת שתפקיד הבטן שלה זה רק דבר אחד - לשמור מזון ושומן לחורף הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • אסי עזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully