וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: אסי עזר ואלברט אסקולה פגשו לראשונה את הפונדקאית של בנם

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 6:42

מרגש: רגע לפני שהם הופכים להורים לשניים, מנחה הטלוויזיה ובעלו האדריכל טסו לארצות הברית, שם נפגשו לראשונה עם האם הפונקאית של בנם רגע לפני הלידה המרגשת. וואלה! סלבס מוצפת

אסי עזר ואלברט אסקולה בפגישה ראשונה עם האם הפונדקאית של בנם. אינסטגרם, צילום מסך
אסי עזר ואלברט אסקולה בפגישה ראשונה עם האם הפונדקאית של בנם/צילום מסך, אינסטגרם

מנחה הטלוויזיה אסי עזר ובעלו, האדריכל אלברט אסקולה, יהפכו בקרוב מאוד להיות הורים לשניים. רגע לפני הלידה המרגשת, ואחרי שפספסו את לידת בתם הבכורה, הזוג הנרגש טסו לארצות הברית, שם פגשו לראשונה את האם הפונקאית של בנם.

עזר העלה במהלך סוף השבוע פוסט לעמוד האינסטגרם שלו, אליו צירף את תמונת המפגש המרגש וכתב: "אחרי חודשים של שיחות זום מרגשות... סוף סוף נפגשנו, פנים אל פנים, עם המלאכית שלנו מרי. בעולם קשוח מלא באנשים רעים, כמה טוב שיש גם א/נשים כמו מרי. אפילו דרך התמונה הקטנה הזאת אפשר לראות בבירור את הטוב שבה. קולטים את גודל הבטן?".

השניים טסו מעבר לים ביחד עם הוריו של עזר ובתם הבכורה אלכס לקראת הלידה, שלאחריה יאלצו להשאר לתקופה קצרה בארצות הברית. כאמור, בפעם הקודמת שהם עברו את המסע המרגש בלידת בתם, הם פספסו את רגע האמת והגיעו רק לאחר שהיא נולדה.

אסי עזר ואלברט אסקולה עם בתם הבכורה אלכס. אינסטגרם, צילום מסך
אסי עזר ואלברט אסקולה עם בתם הבכורה אלכס/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, בחודש דצמבר האחרון השניים בישרו על ההריון המרגש והציפייה לילדם השני בפוסט שהעלו לעמוד האינסטגרם עם תמונת האולטרסאונד והכיתוב: "נס חנוכה הפרטי שלנו". חודש לאחר מכן הם חשפו את מין העובר בצורה דומה, בפוסט שהעלו גם כן לעמוד האינסטגרם: "כמה אני שמח שבקרוב יצטרף לאלכס אח קטן. דווקא עכשיו".

אלכס, בתם הבכורה של השניים, הגיעה לעולם בשנת 2022 אחרי הליך פונדקאות שהחל בשנת 2019 ונמשך כשלוש שנים. המסע שעבר הזוג שהפכו למשפחה תועד כולו בסרט דוקו שיצר עזר, בו הם סיפרו כי האב הביולוגי של הבת הוא אלברט, וכי החליטו ששמה השני יהיה אשלי, כמחווה אם הפונקאית שסייעה להם להביא אותה לעולם. כעת נותר לגלות האם הם ישתפו פרטים דומים גם על בנם השני, והאם גם הוא יזכה לשם שני עם מחווה דומה לאם הפונדקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully