וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס מגיבה לסערה: "אני יודעת שאמא שלי מעורבת"

עודכן לאחרונה: 3.5.2024 / 12:59

בריטני ספירס נתפסה אתמול במצב מדאיג מאוד כשהיא תועדה פורצת בבכי ומובלת על ידי המשטרה כשלגופה שמיכה בלבד. אך למרות התמונות הברורות, היא מכחישה ומאשימה את אמה

בריטני ספירס. GettyImages
תמונה מימים טובים יותר. בריטני ספירס/GettyImages

השמועה והתמונות על כך שכוכבת הפופ בריטני ספירס ניהלה ריב דרמטי עם בן הזוג שלה, פאול ריצ'ארד סוליז, במלון ה"שאטו מריונט" שבלוס אנג'לס רצו אתמול כמו אש בשדה קוצים וקיבלו סיקור שלא יבייש את הקרחת של 2007.

למרות שהיא תועדה ממררת בבכי וצורחת בזמן שהייתה עטופה בשמיכה בלבד, ספירס הכחישה את הדיווחים: "רק רציתי שתדעו, החדשות שקריות. אשמח שאנשים יכבדו את העובדה שאני מתחזקת מדי יום. האמת גרועה אז מישהו יכול ללמד אותי איך לשקר? אני צריכה מברשת שיניים חדשה עכשיו. נ.ב אני צריכה אספרסו".

"אני לא בטוחה למה אני מרגישה את הצורך לשתף, אני מניחה שאני פשוט בחורה ואני במחזור אז אני נבזית. שיט. גם נקעתי את הקרסול אתמול ופרמדיקים הופיעו בפתח דלתי בצורה לא חוקית. הם לא נכנסו לחדרי אבל הרגשתי מוטרדת. אני עוברת לבוסטון", כתבה.

מעבר לכך, היא דאגה גם להעלות סרטון לחשבון האינסטגרם שלה ובו הראתה את מצב הרגל שלה: "טיפשה שכמוני, קפצתי, נפלתי, הבכתי את עצמי וזה הכול. החובשים הוזעקו לפתח דלתי בצורה לא חוקית וכמובן שגרמו למהומה גדולה ומיותרת, וכל מה שהייתי צריכה זה קרח. הנקע די חמור אבל דברים קורים".

הרגל השבורה של בריטני ספירס/אינסטגרם

אך למרות שלל התירוצים שסיפקה, הזמרת סירבה לקחת רגע לנשום והעלתה פוסט נוסף בו האשימה את אמה, לין ספירס, בכל הסיפור: "אני יודעת שאמא שלי מעורבת. לא דיברתי איתה במשך חצי שנה והיא התקשרה אליי מיד אחרי שזה קרה, עוד לפני שזה פורסם. היא גרמה לזה בדיוק כפי שעשתה בזמנו. הלוואי שהיו לי סבא וסבתא. אני לא סובלת אותה. למען האמת לא אכפת לי".

כזכור, רק ביום ההולדת האחרון של כוכבת הפופ היא חגגה עם אמה ועם אחיה: "להיות יחד ולחגוג יחד עשה ממש טוב למשפחה", סיפר בעבר מקורב למשפחה המתוסבכת אחרי שהופצו צילומי פפראצי של לין, בהם היא נראת יוצאת מהבית של בתה בבוקר שלמחרת, אחרי שכנראה בילתה שם את הלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully