וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר כהן משתפת: "היו לי 2 אופציות - או ללכת עם הלב או לפחד"

עודכן לאחרונה: 1.5.2024 / 16:30

יוצאת האח הגדול בר כהן נישאה לאחרונה לבחיר ליבה אליאב טעטי אותו פגשה באח הגדול. כעת, בווידוי מלא בכנות, היא משתפת מה גרם לה להסיר את החומות. וואלה סלבס נמסה

בר כהן ואליאב טעטי החתונה. צילום: אור גפן/יח"צ, עיבוד תמונה
ביום חתונתם. בר כהן ואליאב טעטי/עיבוד תמונה, צילום: אור גפן/יח"צ

נאמרו ונכתבו לא מעט דברים על מערכת היחסים של יוצאי האח הגדול בר כהן ואליאב טעטי. למרות הכל, הם נשארו אחד עם השנייה באש ובמים עד שלבסוף עמדו תחת חופה וקידושין בחודש מרץ האחרון, באירוע גדול ונוצץ.

"אשמח לדעת איך סמכת על גבר אבא של ליאו, לא חייבת לענות אם זה אישי מידי", נשאלה כהן על ידי אחת מהעוקבות שלה בפעילות של שאלות/תשובות שקיימה יוצאת הריאליטי שהשיבה: "איזו שאלה יפה, אין אצלי הרבה אישי כל עוד זה לא פוגע בקרובים אליי. זה הערך המוסף הבעיניי של המקום הזה. לא סמכתי! ועוד מצאתי איפה להתאהב, בתוכנית ריאליטי".

"ממש לא סמכתי בהתחלה, לא בתוכנית וגם לא בחוץ. תוסיפו את זה שכל יציאה של אליאב מהבית תועדה בהתחלה ולכל אחד שרצה, הייתה אפשרות להעביר ביקורת על החיבור בינינו, כשיצאתי אחרי הגמר זה היה קשוח. אני באמת חושבת שלסמוך זאת בחירה, כמו כפתור כזה שלוחצים עליו כשהלב נשבר ושלי היה שבור".

"היו לי שתי אופציות, ללכת עם הלב או להגיד איזה פחד לא רוצה והלכתי עם הלב... חייב ללכת עם איתו, אוי ואבוי ולא! כשאת מכירה בן אדם ונשמה, את רואה רצון ואת חייבת לסמוך. מהרגע הראשון הייתי ברורה מולו, חלקתי איתו את הפחדים שלי, את הכישלונות שלי ואת הרצונות שלי. הייתי כנה והבהרתי שאני לא באה לשחק".

הסטורי של בר כהן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של בר כהן/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של בר כהן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של בר כהן/צילום מסך, אינסטגרם

לא לאט ביניתי את האמון שלי באליאב ובכלל בזוגיות. אין גרנטי לכלום בחיים האלה, אבל אמון נבנה כל הזמן. אמון בקשר, באהבה ובחברות, שהיא הכי חשובה. אני האחרונה להרצות על זוגיות, אני לומדת כל הזמן, אבל דבר אחד אני יודעת, תקשורת אמיתית, שיתוף, לדבר על דברים כל הזמן! לא רק שטוב! מחזקת את האמון ומחברת בחזרה כל פעם שיש נפילה או התרחקות שהיא הכי טבעית בשגרה".

"כשיש מה להפסיד לשני הצדדים והזוגיות היא טובה, ועובדים עליה ומצליחים להתגבר על הרגעים הקשים, האמון באדם שאתה חי איתו מתחזק. כשאת מאמינה בעצמך שאת שווה וראויה, שזו העבודה האמיתית, קודם האמון שלך בעצמך!"

"ההסתכלות שלך על עצמך ואיך שאת מתהלכת בביטחון בבית ומול בן הזוג שלך מהרגע הראשון! גם גבר וגם אישה אוהבים לראות שהפרטנר שלהם בטוח בעצמו. כי כשאת מאמינה בעצמך, הרבה יותר קל לסמוך על אחרים ובעבר לא האמנתי שאני ראויה. היום אני אומרת לעצמי שאין ראויה ממני!", חתמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully