וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תרבחו ותזעקו": חן זנדר על חגיגות המימונה בצל רצח אחותה

עודכן לאחרונה: 29.4.2024 / 19:42

מי שעוקב אחרי כתבת החדשות חן זנדר, זוכר את חגיגות המימונה המסורתיות שנערכות בכל שנה בבית הוריה. אפילו זנדר עצמה הייתה מסקרת לחדשות 13 את הרגעים המשמחים מבית ילדותה, אך לא השנה.

חן זנדר חשפה שהיא בהריון ראשון במהלך שידור חי/רשת 13
חן זנדר ואחותה נועה ז"ל. אינסטגרם/צילום מסך, עיבוד תמונה
חן זנדר ואחותה נועה ז"ל/עיבוד תמונה, אינסטגרם/צילום מסך

מגישת החדשות וכתבת רשת 13 חן זנדר, שהפכה לאמא בפעם הראשונה החודש, מוכרת לנו ככתבת חדשות, אך אחרי ה-7 באוקטובר, לצערה ולצער כולנו, לא רק משם. כזור, אחותה נועה זנדר ז"ל, נרצחה בשבת השחורה במסיבת הנובה ברעים ומאז חן לא מפסיקה לשתף ולהנציח את אחותה.

לקראת המימונה שמתקיימת היום (שני) היא שיתפה כי השנה המשפחה לא תחגוג מימונה כמו בכל שנה: "בשונה מכל שנה לא נכין את העוגיות הצבעוניות, לא נערוך את השולחן, לא נשמיע את המוזיקה שגורמת לכולם לשמוח, לא נברך ב"תרבחו ותסעדו", לא נארח את מאות החברים ובני המשפחה, לא נכין מופלטות ולא נודה על הזכות לחגוג כולנו יחד".

כתבת החדשות המשיכה את הסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "מהשנה ולתמיד אנחנו בהרכב חסר ועדיין קשה לנו לדמיין את החגיגה הזאת בלי נועה. בשנה שעברה נועה החליטה להקפיץ את המסורת בכמה רמות והודיעה השנה אנחנו חוגגים לאמא יומולדת במימונה. היא סגרה DJ, קראה לכל החברים ולימדה את כולנו שמחת חיים ואהבת המשפחה מה היא", שיתפה.

הסטורי של חן זנדר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של חן זנדר/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של חן זנדר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של חן זנדר/צילום מסך, אינסטגרם

"לנו ולרבים אחרים אין השנה כל סיבה לחגיגות, אבל אם אתם מחפשים מקום להרגיש בו את רוח החג תגיעו לכיכר החטופים, תפגשו את המשפחות, תאכלו מופלטות, תרבחו ותזעקו, עד שיחזרו. בשנה הבאה, שכולם יחזרו בעזרת השם, ניפגש אצלנו", חתמה כתבת החדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully