וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה! חן זנדר הביאה לעולם את בתה הבכורה

עודכן לאחרונה: 12.4.2024 / 11:34

מגישת החדשות והכתבת, חן זנדר, שאיבדה את אחותה במסיבת הנובה, הפכה היום בפעם הראשונה לאמא, לאחר שילדה את בתה הבכורה. וואלה סלבס דמעות של אושר

חן זנדר ובעלה תומר מימון. אינסטגרם, צילום מסך
ההורים המאושרים/צילום מסך, אינסטגרם
הפוסט של חן זנדר. אינסטגרם, צילום מסך
ברוכה הבאה!/צילום מסך, אינסטגרם

מגישת החדשות והכתבת חן זנדר הצליחה לרגש אנשים וצופים רבים כשחשפה את ההריון הראשון שלה בשידור חי, במהלך התוכנית שהיא מגישה בימי שישי עם קובי מחט ברשת 13. מאז, וואלה! סלבס כבר הספיקה לספר לכם לראשונה על כך שהיא ובעלה, ד"ר תומר מימון, מצפים לבת בכורה.

אחרי ציפייה מלאת התרגשות, הבוקר (שישי) חשפה זנדר שהנסיכה הצעירה הגיעה לעולם: "בתזמון מדויק הבת שלנו הגיחה לעולם והאירה לנו את הלב", כתבה בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה ובו סיפרה על הבשורה המשמחת.

מגישת החדשות והכתבת התחתנה עם ד"ר מימון לפני כשנה ושלושה חודשים. על ההריון עצמו גילו בני הזוג זמן קצר אחרי שאיבדה זנדר את אחותה, נועה זנדר ז"ל, במסיבת הנובה ברעים ב-7 באוקטובר. כעת, חצי שנה אחרי האסון הכבד אותו היא ומשפחתה חוו, מרגש לשמוע שנכנסה לחייהם גם שמחה גדולה כל כך.

בשיחה עם וואלה! סלבס, אמרה זנדר: "היא נולדה בתאריך יום ההולדת של אמא שלי, שהתעקשה שלא לחגוג את היום הזה והנה פתאום יש לה סיבה עם נכדה ראשונה שבאה, ותאיר את עולמה חצי שנה בדיוק אחרי שנפרדנו מנועה שלנו. הרגשתי שנועה מלווה אותנו לאורך כל הלילה המדהים הזה, השגחה עליונה".

  • עוד באותו נושא:
  • חן זנדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully