וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא האח הגדול ליאל קוצרי חוטף עצבים: "איזה פה ג'ורה"

עודכן לאחרונה: 28.4.2024 / 10:49

ליאל קוצרי קיבל תגובות והודעות קשות מאוד, אך לא עבר על כך בשתיקה: "חלום שלי לקחת מצלמה ולתקתק לאחת בבית". וואלה סלבס פותחת פה

ליאל קוצרי. רן יחזקאל,
ליאל קוצרי/רן יחזקאל

יוצא האח הגדול ליאל קוצרי כבר "זכה" להכיר מקרוב הומופובים. רק לפני כמה שבועות נפגש פנים אל פנים עם אישה מבוגרת שאמרה לו דברים קשים: "כל מה שקורה לנו במדינה, המלחמה, האסונות, המוות, כל מה שקורה זה בגללך", הטיחה בו האלמונית והגדילה גם לשלוח לו הודעה לאחר מכן: "חבל שברחת כמו שפן, היו לי עוד כמה מילים להגיד לך. אולי התפדחת לריב ליד אנשים, אבל אל תדאג, אפגוש אותך שוב!".

למרות שהוא דואג להשיב למשחירים, זה עדיין לא מצליח לעצור את אלה שבכוונתם לפגוע וללכלך: "לקרוא תגובות של נשים בנות 50+ שמאחלות לי רע ומקללות אותי מעלה בי בחילה! חלום שלי יום אחד לקחת מצלמה ולתקתק לאחת אחת בבית, ולהראות לבעלה/ לילדים/ נכדים שלה, איזה פה ג'ורה יש לאישה שהם כל כך אוהבים", תקף קוצרי בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו.

"מה גורם לאמא/ סבתא לכתוב דברים כאלה מגעילים? הן ממורמרות? רע להן? מתוסכלות? אולי הכל מהכל... מה שבטוח, זה לא מונע ממני להגיב להן בחזרה. בא לי להקיא!", חתם.

הסטורי של ליאל קוצרי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ליאל קוצרי/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של ליאל קוצרי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ליאל קוצרי/צילום מסך, אינסטגרם

גם במפגש שחווה בתחילת החודש יוצא האח לא נשאר חייב לאישה ההומופובית: "תקשיבי את מביכה, יש לך מזל שאחנו נמצאים בתקופה כזאת עצובה שאני באמת גם לא אוציא עלייך את הכוחות הנפשיים שיש בי כי את לא שווה אותם. הייתי פשוט יורק לך על הפרצוף", אמר לה בזמנו.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully