וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההומואים אשמים בכל האסונות": המפגש המפחיד של ליאל קוצרי

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 13:24

יוצא האח הגדול והמאפר ליאל קוצרי נתקל באישה הומופובית שאמרה לו דברים קשים ולאחר מכן גם איימה עליו בהודעה. וואלה! סלבס אהבה זאת אהבה

ליאל קוצרי. רשת 13, צילום מסך
ליאל קוצרי/צילום מסך, רשת 13

המפגש עם ההומופוביה הוא דבר לא פשוט ואפילו מעצבן, בין אם זה בטוקבקים ובין אם בוועדות בכנסת ישראל. למרות שאיכשהו שרדנו עד היום, יש כאלה שעדיין לא הבינו שאהבה היא אהבה.

מי שנאלץ לתמודד פנים אל פנים עם הצד המכוער הזה, הוא יוצא האח הגדול ליאל קוצרי, ששיתף על החוויה ברצף סטוריז שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו: "מאתמול אני מתחבט עם עצמי אם לספר לכם מה קרה לי אתמול, אמרתי ליאל, תתן לזה במה? לא תתן לזה? אולי תשמור לעצמך? ואז אמרתי, לא".

"אולי מישהו ראה את זה, אולי מישהו שמע את זה ואולי זה יצא, הרצתי הרבה סרטים בראש ובסוף אמרתי שאני כן אדבר על זה. אתמול הייתי בשיחת טלפון עם אורית, הסוכנת שלי, בנהיגה והחלטתי שאני עוצר לתדלק את הרכב ואז ניגשת אליי מישהי. חשבתי שהיא ניגשת לבקש תמונה ואני קולט שהבחורה מתחילה להתווכח איתי".

"אמרתי לה "מה את רוצה?", היא אמרה שהיא רוצה להגיד לי משהו ואמרתי "באהבה, חשבתי שאת רוצה להצטלם אבל באהבה", היא אמרה לי "איתך? אני ממש לא רוצה להצטלם, אני רוצה להגיד לך משהו אחד", אמרתי לה "אוקיי"".

המפגש המפחיד של ליאל קוצרי/אינסטגרם. צילום מסך

"עכשיו כל זה ואורית איתי על הקו. היא אומרת לי "כל מה שקורה לנו במדינה, המלחמה, האסונות, המוות, כל מה שקורה זה בגללך", אמרתי לה "מה?!". היא אומרת לי "בגללך, בגללך כל ההומואים זה בגללכם כל העוונות והצרות בעולם". עכשיו אורית ברקע שומעת, צורחת ואני אומר לה "רגע רגע אורית", הסתובבתי אל האישה ואמרתי לה "תגידי את לא מתביישת? איך את יכולה להגיד דבר כזה?".

"עכשיו תבינו, אני בתחנת דלק אנשים מתחילים להסתכל מסביב ואני אומר לה "תקשיבי את מביכה, יש לך מזל שאחנו נמצאים בתקופה כזאת עצובה שאני באמת גם לא אוציא עלייך את הכוחות הנפשיים שיש בי כי את לא שווה אותם. הייתי פשוט יורק לך על הפרצוף". עכשיו לא תגידו בחורה צעירה, בת איזה לא יודע, חמישים?".

"אמרתי לה "בגללי יש אסונות? מה זה קשור בין זה שאת לא אוהבת אותי באופן אישי, לבין זה שהנטייה המינית שלי גורמת לאסונות במדינה?" הסתובבתי, נכנסתי לרכב רותח מעצבים, מישהי מהצד התחילה להתווכח איתה ולהגיד לה להתבייש בעצמה, אני פחדתי שיהיה מזה בלגאן ויתחילו לצלם אז נכנסתי לרכב ופשוט נסעתי משם בלי לענות שם, שאשכרה השפילה אותי", אמר יוצא הריאליטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הסטורי של ליאל קוצרי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ליאל קוצרי/צילום מסך, אינסטגרם

אבל מתברר שזה לא סוף הסיפור, כי האישה הגיע גם לחשבון של קוצרי וכתבה לו הודעה: "חבל שברחת כמו שפן, היו לי עוד כמה מילים להגיד לך. אולי התפדחת לריב ליד אנשים, אבל אל תדאג, אפגוש אותך שוב!", איימה והמשיכה: "לא יעזור לך, בגללך ובגלל כל ההומואים הגזרות האלה באות עלינו".

קוצרי צילם מסך ושיתף בסטורי את ההודעה הקשה והשיב לה: "אולי את שפן שאת מסתתרת מאחורי פרופיל מפוברק ואולי את צריכה להתפדח שבגיל שלך, כנראה אמא לילדים, דיברת בצורה הזאת! ואולי בפעם הבאה כשאני אראה אותך, אגרום לך להתבייש בעצמך! ואולי בגלל אנשים רעים וחשוכים כמוך באים עלינו אסונות! אין לי מילים", חתם בזעם.

וואלה! סלבס נלחמת באנשים עם דעות קדומות בעזרת ספריי שמן זית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully