וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל אלי חשפה את מועד החתונה שלה עם תמונה מרגשת

עודכן לאחרונה: 28.4.2024 / 9:26

המשפיענית ליאל אלי ושי עמר שבקרוב יהפוך לבעלה, היו יחד, נפרדו וחזרו שוב, אך מצאו את הדרך אחד לשנייה פעם נוספת. עכשיו הם חשפו את התאריך בו יעמדו מתחת לחופה

ליאל אלי בחתונה של שחף וטליה. אור גפן,
ליאל אלי ושי עמר/אור גפן
ליאל אלי. אינסטגרם, צילום מסך
מצאו את דרכם חזרה. ליאל אלי ושי עמר/צילום מסך, אינסטגרם
ליאל אלי. אינסטגרם, צילום מסך
ההזמנה לחתונה: "באהבה י"ב 2"/צילום מסך, אינסטגרם

כוכבת הרשת ליאל אלי תעמוד מתחת לחופה עם בחיר ליבה שי עמר, בשמונה עשר ליוני והשניים ישבעו אמונים אחד לשני, אבל את זה כבר קראתם כאן לראשונה בוואלה סלבס לפני הרבה מאד זמן.

גם את העובדה שאלי ועמר הכירו לפני שנים כשהיו בני נוער, יצאו יחד תקופה ארוכה, נפרדו, כל אחד המשיך בחייו וניהל מערכות זוגיות ובסופו של דבר חזרו אחת לזרועותיו של השני.

כעת, כנראה במהלך חג הפסח, כשאין הרבה מה לעשות חוץ מלאכול ולחטט במגירות בארון של ההורים, שלפה אלי תמונה שלה ושל עמר מלפני קצת יותר מעשור, 11 שנים וקצת ליתר דיוק, בו היא ומי שבקרוב יהיה בעלה מחובקים במסדרון בית הספר בתור שני תלמידי יב ובזמן שכל העולם ואשתו (או בעלו) מכינים "Save The Date" בהפקות שלא יביישו סרט הוליוודי, המשפיענית ובן הזוג שלה החליטו שזו תהיה התמונה הנבחרת והאמת? אהבנו.

אז נכון, רוב הסיכויים שהבקשה לשמירה על התאריך לא מופנה אליכם, אבל תמיד מרגש לראות אהבה שמתחילה בגיל כל כך צעיר ומבשילה לכדי חתונה.

  • עוד באותו נושא:
  • ליאל אלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully