וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחו יומנים: כל הפרטים המעניינים על החתונה של ליאל אלי

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 10:32

קצת יותר מחודש עבר מאז הצעת הנישואין המרגשת שקיבלה כוכבת הרשת ליאל אלי מבן זוגה שי עמר, והשניים כבר הספיקו להסגר על תאריך ומקום לאירוע הנוצץ. וכמה מוזמנים הולכים להיות? וואלה! סלבס לחוצת חתונות

ליאל אלי. אינסטגרם, צילום מסך
בופה או הגשה לשולחן?/צילום מסך, אינסטגרם

בסוף חודש אוגוסט האחרון הודיעה ליאל אלי, כוכבת הרשת מהמצחיקות שיש לנו בביצת האינסטגרם המקומית, על האירוסים המרגשים שלה ושל בן זוגה, שי עמר אחרי קצת פחות משנה של זוגיות. נראה שהשניים לא מבזבזים זמן, וכבר קבעו תאריך ומקום לאירוע המרגש.

למי שלא עוקב, אלי ועמר הכירו עוד בתקופת התיכון ויצאו במשך כחמש שנים. השניים נפרדו והמשיכו בחייהם, עד שנפגשו שוב והחליטו לתת צ'אנס נוסף לזוגיות. בחודש נובמבר לפני קצת פחות משנה הכריזה הכוכבת על הקאמבק עם תמונה משותפת של השניים שהעלתה לרשת.

כאמור, לפני כחודש הם התארסו ועכשיו אפשר לספר את כל הפרטים המעניינים על האירוע. אז פתחו יומנים ושריינו את השמונה- עשרה ליוני 2024, ותקוו שאתם בין לא פחות משמונה מאות המוזמנים של הזוג הצעיר. החתונה תערך במתחם הארועים גבריאל בנס ציונה והופעת האורח עדיין לא סגורה, אבל בטח תהיה אחת כזאת, ואנחנו גם מצפים למספר שמלות ובעיקר, מלא תיוגים באינסטגרם.

וואלה! סלבס מאוהבת עד היום באהבת נעוריה, המוכר בקיוסק של בית הספר ממנו רכשה כל יום סנדוויץ' טונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully