וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא הוכמן יוצא נגד החלטת הקבינט: "תאנסו - ותקבלו מדינה"

עודכן לאחרונה: 26.4.2024 / 14:17

הקומיקאי גיא הוכמן מחה על ההחלטה של קבינט המלחמה לתת למשקיפים בריטים להיפגש עם מחבלי הנוחבה: "תקיעת סכין בלבבות של כולנו"

גאי הוכמן נכנס לעזה, 13 נובמבר 23. צילום מסך מתוך העמוד האינסטגרם של גיא הוכמן, עיבוד תמונה
גיא הוכמן בעזה/עיבוד תמונה, צילום מסך מתוך העמוד האינסטגרם של גיא הוכמן

ההחלטה של קבינט המלחמה לאפשר למשקיפים בריטים להיכנס לבקר את המחבלים הנתעבים שביצעו את פשעי ה-7 באוקטובר, הצליחה להכעיס אנשים רבים בציבור ובממשלה. "מיטב ילדינו חטופים כבר 201 ימים במנהרות החמאס, אין מידע עליהם ואפילו תרופות החמאס לא איפשר להכניס", הזדעזעו בפורום תקווה, המאגד משפחות חטופים.

גם הקומיקאי גיא הוכמן, שכיכב בחודשים הראשונים למלחמה ותרם בהעלאת המורל, התרעם ומחה כנגד האבסורד: "ברור, תרצחו את ילדנו, תאנסו את נשותינו ובתמורה - תקבלו מדינה. לא עושים עסקים עם נאצים. מחסלים אותם", פתח הוכמן.

אחינו ואחיותינו עוברים אונס ופגיעות מיניות, הרעבה והתעללות, ולא זוכים לקבל תרופות. ומחבלי נוחבה בני השטן, בנוסף לתנאים מפנקים, יזכו בביקורים ופינוקים".

"אין גבול לטמטום. אין פה אפילו אלמנט אסטרטגי. לפני שלושה חודשים התחייב ראש הממשלה שנציגי הצלב האדום יבקרו את החטופים. החלטת הקבינט כעת היא תקיעת סכין בלבבות של כולנו. חלשים!", הטיח.

הסטורי של גיא הוכמן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של גיא הוכמן/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של גיא הוכמן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של גיא הוכמן/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, פחות מחודש לתחילת המלחמה קיבל הוכמן נקודה של אור בתוך כל החושך, בזכות לידת בנו הבכור לו בחר לקרוא עוז: "ויקרא שמו בישראל, עוז. למען שורדי ניר עוז, למען גיבורי נחל עוז, ולמען עוז הרוח של העם היהודי. "ה' עוז לעמו יתן, ה' יברך את עמו בשלום" ואמרו אמן", כתב בזמנו.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא הוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully