וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגדלת מחבל שירצח את אבא שלו": לוסי אהריש עונה לטוקבקיסטים

עודכן לאחרונה: 26.4.2024 / 12:29

לאחר פרסום וואלה סלבס על הפוסט שהעלתה עם בנה רגע לפני השינה, לוסי אהריש מספרת בשידור חי "הזדעזעתי מהתגובות שקיבלתי" והחליטה להשיב מתקפה בשידור חי

הסטורי של לוסי אהריש. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי שהתחיל את הכל. לוסי אהריש משתפת בשיחה עם בנה/צילום מסך, אינסטגרם

וואלה סלבס התקשתה שלא להתמוגג מהשיחה הנוגעת ללב ששיתפה מנחת הטלויזיה לוסי אהריש עם בנה אדם ובה סיפר לה על הפחד שלו מלהתבגר. התגובות לסיפור לא איחרו להגיע, אך היו קשות לקריאה ברובן.

מתברר כי גם אהריש קראה אותן ואמש (חמישי) היא החליטה להשיב לכל המבקרים בשידור חי ברשת 13: "אני העלתי איזשהו סטורי עם הבן שלי, שיחה שהייתה לי עם אדם, על זה ששאלתי אותו 'מה אתה רוצה להיות שתהיה גדול?' והוא אמר לי אמא אני לא רוצה לגדול אני מחפד, אני מפחד".

"אמרתי לו נכון, לפעמים זה מפחיד להיות גדול. הדבר הזה עלה באחד האתרים והתגובות שאני קיבלתי שם על הילד... זה בלתי נתפס. לבוא להגיד לי שאני מגדלת בבית מחבל בפוטנציה שירצח את אבא שלו, או שיגדל לרצוח יהודים וזו לא תגובה אחת ולא שתיים, ולא שלוש, ולא עשר, ולא עשרים ולא חמישים".

"כל מה שנותר לי להגיד לאנשים זה - תתביישו לכם, על הביחד ננצח הזה שאתם מדברים עליו. זה לא 'ביחד ננצח' אתם ממזמן בחרתם בהיפרדות, זה לא רק דיבור אליי כערביה, זה גם דיבור למשפחות החטופים וזה דיבור לחטופים שחזרו, או לדניאל אלוני שאמרו לה 'תגידי תודה בכלל שחזרת ושהחזירו אותך על זה שהיא אמרה שיהיה קשה לחגוג ולהדליק משואות".

לוסי אהריש על הכתבה של וואלה סלבס/רשת 13. אינסטגרם. צילום מסך

"אז באמת, כשאתם מדברים על 'ביחד ננצח' תתחילו לחשוב טוב טוב על איך אתם נראים ומה אתם כותבים ברשתות החברתיות, ומה אתם אומרים לאנשים שלא קשורים לשום דבר. אבל העיקר שונאים אותנו בעולם, נכון? ברור", חתמה עם עקיצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully