וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן של לוסי אהריש: "אני מפחד לגדול"

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 13:42

מגישת החדשות לוסי אהריש שיתפה בשיחה לא שגרתית שניהלה עם בנה הבכור אדם, רגע לפני השינה. וואלה סלבס מאוהבת

לוסי אהריש צחי הלוי בוקסה. אינסטגרם, צילום מסך
לוסי אהריש וצחי הלוי/צילום מסך, אינסטגרם

לילדים קטנים יש נטייה לשאול שאלות גדולות כדי לנסות להכיר את העולם, שאנחנו כבר הותשנו ממנו. השיחות האלה מייצרות רגעים שלפעמים קשה להאמין שהם אמיתיים ושדברים ברומו של עולם יצאו מפיהם של הקטנטנים.

מגישת החדשות לוסי אהריש שיתפה ברגע כזה ממש שחווה עם בנה אדם: "אני ואדם אחרי שקראנו ספר: אני: "אדם, מה אתה רוצה להיות שתהיה גדול?", אדם: "אני לא רוצה לגדול", אדם: "כח אני מחפד (מפחד)". אני: "(שתיקה קצרה...) האמת זה קצת מפחיד להיות גדול..."", התמוגגה מגישת החדשות.

"לילה טוב ילד יפה שלי וחלומות פז... אנחנו פה לשמור עלייך", סיכמה בנימה אוהבת. כזכור, לאחרונה חזרה אהריש מגיחה לארצות הברית.

בסוף הטיול שלה סיפרה: "הרבה אנשים שאלו אותי לאן נעלמתי מהמסך, אז לא נעלמתי... אחרי השבעה באוקטובר, המילה 'ישראלי' הפכה להיות מאוד מורכבת. צאתי לארצות הברית לנסות לפרק את המורכבות הזאת מהעיניים של אישה, ערביה, מוסלמית וישראלית, שגאה בשלל הזהויות שלה וחיה בחלק היותר מאתגר של העולם".

הסטורי של לוסי אהריש. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי שהעלתה מגישת החדשות על בנה/צילום מסך, אינסטגרם

"פגשתי אנשים מדהימים, בני אדם בשלל זהויות שמנסים להתמודד עם הקושי הבלתי נתפס של אירועי השבעה באוקטובר, קושי שאנחנו עדיין מנסים לעכל ולהבין... והאמת, שכנראה יקח לנו עוד זמן. הרבה זמן", כתבה בזמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully