וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסי אהריש חושפת מדוע נעלמה: "המילה ישראלי הפכה למורכבת"

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 11:01

מנחת החדשות לוסי אהריש היא אחת מהדמויות האהובות בטלוויזיה הישראלית, אך לאחרונה היא נעדרה מהמסך של כולנו. איפה היא הייתה? וואלה! סלבס פוליטיקת זהויות

החתונה של לוסי אהריש וצחי הלוי/תמונות גולשים
לוסי אהריש, שיחת היום, רשת 13. צילום מסך, צילום מסך
לוסי אהריש/צילום מסך, צילום מסך

היכולת של מנחת החדשות, לוסי אהריש, לעמוד מול פוליטיקת הזהויות בגאון ולהיות גאה בכל חלק שבה, היא לא פחות ממעוררת השראה. אך מאז ה-7 היא נכנסה לסחרור, ממש כמו כל אזרח ואזרחית במדינת ישראל.

לאחרונה, היא לא הופיעה יותר מידי על המסך והתחילה להעלות שאלות אצל הצופים והמעריצים. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, הסבירה הכוכבת הכל: "הרבה אנשים שאלו אותי לאן נעלמתי מהמסך, אז לא נעלמתי... אחרי השבעה באוקטובר, המילה 'ישראלי' הפכה להיות מאוד מורכבת".

"יצאתי לארצות הברית לנסות לפרק את המורכבות הזאת מהעיניים של אישה, ערביה, מוסלמית וישראלית, שגאה בשלל הזהויות שלה וחיה בחלק היותר מאתגר של העולם. פגשתי אנשים מדהימים, בני אדם בשלל זהויות שמנסים להתמודד עם הקושי הבלתי נתפס של אירועי השבעה באוקטובר, קושי שאנחנו עדיין מנסים לעכל ולהבין... והאמת, שכנראה יקח לנו עוד זמן. הרבה זמן".

לוסי אהריש צחי הלוי בוקסה. אינסטגרם, צילום מסך
עם בחיר ליבה, צחי הלוי/צילום מסך, אינסטגרם
לוסי אהריש. אינסטגרם, צילום מסך
עושה סדר/צילום מסך, אינסטגרם

בניסיון לשנות נימה לכיוון קצת יותר אופטימי, המשיכה אהריש: "אבל עד שזה יקרה, זה הזמן לחזור הביתה ולהמשיך להילחם על הבית ובעיקר להמשיך להילחם על 133 חטופים שמחכים לחזור הביתה. אני חוזרת עם הרבה תיסכול, אבל עם הרבה תקווה שהטוב לא נעלם מהעולם".

"אני חוזרת הביתה לחבק את הילד שלי ולהגיד לו: "יש עוד הרבה עבודה, אבל כמו שאמא ואבא תמיד אומרים, אין דבר כזה 'אני לא מצליח'... בסוף אתה תמיד תצליח לעשות כל מה שתרצה. ואם לא, אנחנו תמיד נהיה מאחורייך כדי לתת לך דחיפה קטנה" לילה טוב אמריקה, היית טובה אליי. אבל עם כל הכבוד, לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות... אין כמו בבית. עיד פיטר שמח", איחלה לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully