וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי עולה למתקפה מול בלה חדיד: "תבדקי את העובדות לפני"

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 17:42

לכוכבת הבינלאומית המקומית שלנו, בר רפאלי, נמאס (שוב) מדברי השקר של המשפחה ששונאת את ישראל. הפעם, היא עלתה למתקפה מול הדוגמנית בלה חדיד שהפיצה פייק ניוז

בר רפאלי נגד בלה חדיד. תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים/ Gettyimaes, עיבוד תמונה
במי תבחרו? בלה חדיד ובר רפאלי/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים/ Gettyimaes
הפוסט של בלה חדיד. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט השקרי של בלה חדיד/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית בלה חדיד, שאוהבת לשנוא את מדינת ישראל, העלתה פייק ניוז ממש כמו שאר בני המשפחה שלה, בניסיון להפיץ את השנאה לישראל הישר לפיד של מיליוני עוקביה. אז מה קרה הפעם?

בלה פרסמה תמונה של ילדים בטענה שמדובר בעזתיים, אך מהר מאוד התגלה על ידי META ואינסטגרם שהתמונות בכלל צולמו בסוריה והתרחשו בעקבות משטרו של אסד. מי שמיצתה את ההתנהגות הלא מפתיעה הזאת, היא לא אחרת מהדוגמנית בר רפאלי: "שוב? באמת? לא למדת מהטעות של אחותך ג'יג'י חדיד?", כתבה רפאלי ותייגה את שתי האחיות.

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שהדוגמנית הישראלית יוצאת על האחיות הכי מפורסמות בעולם האופנה.

בפעם הקודמת זה היה בנובמבר האחרון, כשחודש אחרי תחילת המלחמה העלתה ג'יג'י פוסט בו היא מציינת עובדה לא נכונה על כך שישראל היא המדינה היחידה בעולם ששומרת ילדים כשבויי מלחמה וכי מתעללים, אונסים, משפילים ורוצחים פלסטינאים בישראל עוד מלפני ה-7 באוקטובר.

הסטורי של בר רפאלי נגד בלה חדיד. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם

הפוסט השיקרי שותף כמובן על ידי אחותה בלה - ורפאלי נתנה לזה לעבוד על סדר היום. אז נכון, מספר העוקבים של האחיות גדול פי כמה וכמה משל רפאלי אבל בזמנו, כשהכוכבת הישראלית העלתה ותייגה אותן על הפייק ניוז, מחקו בנות משפחת חדיד את הפוסט - דבר שהביא לסיקור בכל מדורי הרכילות בעולם.

כעת נותר לראות האם יהיה אפקט דומה גם הפעם, אנחנו לא בונים על זה ונשאר לנו רק לחכות לפוסטים השקריים הבאים שהמשפחה הזו תעלה נגד ישראל ולהתקומם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully