וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוכנים לכל תרחיש": עדן גולן נפגשה עם אנשי השב"כ לקראת הטיסה

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 15:52

הנציגה של ישראל לאירוויזיון, עדן גולן, קיבלה לא מעט איומים על חייה בהודעות שנשלחו לאינסטגרם ולווצאפ שלה. לקראת הנסיעה, היא נפגשה עם אנשי השב"כ שהכינו אותה למספר תרחישים ביטחוניים אפשריים

קטע מתוך הקליפ ל"הוריקן" של עדן גולן, השיר של ישראל לאירוויזיון 2024/כאן 11
עדן גולן. ראובן קסטרו
עדן גולן/ראובן קסטרו

וואלה סלבס הייתה הראשונה לספר לכם בתחילת החודש על האיומים האישיים שמקבלת עדן גולן, הנציגה של ישראל לאירוויזיון, לקראת התחרות האירופאית.

"היא אחת הזמרות הכי מקצועיות וחדורות מטרה שתכירו", סיפרה מקורבת לזמרת, "אבל אי אפשר שלא להגיד שהאיומים שהיא מקבלת באופן ישיר באינסטגרם שלה ולא רק שם, אלו איומים שמוציאים אותה מאיזון"

בעקבות החששות שגברו, לא רק שהוריה של גולן דאגו לה לאבטחה פרטית, בנוסף לאבטחה שיספק התאגיד, לוואלה סלבס נודע כי הזמרת והוריה זומנו לשיחה עם אנשי השב"כ כבר כדי להכין אותה לכמה תרחישים אפשריים. מקורבת נוספת לכוכבת סיפרה בזמנו לוואלה סלבס: "זה לא מה שיעצור אותה לתת את ההופעה הכי טובה שלה ולייצג את ישראל בכבוד, במיוחד בימים אלה".

"לקחתי בחשבון שאקבל גם תגובות כאלה באינסטגרם. אני מרגישה בטוחה ונחושה לייצג את ישראל באופן הטוב ביותר, המשלחת שלנו נוסעת עם צוות אבטחה מיומן, ואני בטוחה שהם יעשו את העבודה הכי טובה כדי לשמור עלינו", אמרה גולן בתחילת החודש בתגובה לפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully