וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: עדן גולן מקבלת איומים על על חייה

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 11:38

נציגת ישראל לארויזיון, עדן גולן, מכינה את עצמה לקראת התחרות הגדולה שתיערך בעוד כחודש במאלמו שבשוודיה, אבל בינתיים מגיעים איומים ברצח מכיוון שונה. וואלה! סלבס פרסום ראשון

קטע מתוך הקליפ ל"הוריקן" של עדן גולן, השיר של ישראל לאירוויזיון 2024/כאן 11
עדן גולן. ראובן קסטרו
אמיצה אמיתית/ראובן קסטרו

המתיחות בגזרת המשלחת הישראלית לאירויזיון השנה נמצאת בשיאה. עדן גולן, היוצרים וצוות ההפקה המלא יגיעו השנה למאלמו עם אנשי ביטחון רבים, פי 3 מכמות המאבטחים שמאבטחים את המשלחת בימים רגילים.

כעת נודע לוואלה סלבס כי גולן עצמה מקבלת איומים ברצח ישירות לחשבון האינסטגרם שלה. על פי מקורביה של הזמרת, היא מקבלת הודעות על איומים ברצח ואיומים על כך שינסו לפגוע בה עוד לפני שתעלה על הבמה הגדולה.

נראה שהאיומים הללו לא משאירים את גולן אדישה והיא החלה להביע בפני משפחתה וחבריה את הפחדים שלה. "היא אחת הזמרות הכי מקצועיות וחדורות מטרה שתכירו", מספרת מקורבת לזמרת, "אבל אי אפשר שלא להגיד שהאיומים שהיא מקבלת באופן ישיר באינסטגרם שלה ולא רק שם, אלו איומים שמוציאים אותה מאיזון".

חברה אחרת של הזמרת הודיעה: "זה לא מה שיעצור אותה לתת את ההופעה הכי טובה שלה ולייצג את ישראל בכבוד, במיוחד בימים אלה. ההורים שלה גם ישכרו על חשבונם מאבטחים אישיים נוספים שיאבטחו אותם".

הזמרת עדן גולן, נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג ורעייתו, מיכל הרצוג. חיים צח / לע״מ, לשכת העיתונות הממשלתית
הזמרת עדן גולן, נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג ורעייתו, מיכל הרצוג/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח / לע״מ

מעדן גולן נמסר: "לקחתי בחשבון שאקבל גם תגובות כאלה באינסטגרם. אני מרגישה בטוחה ונחושה לייצג את ישראל באופן הטוב ביותר, המשלחת שלנו נוסעת עם צוות אבטחה מיומן, ואני בטוחה שהם יעשו את העבודה הכי טובה כדי לשמור עלינו"

  • עוד באותו נושא:
  • עדן גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully