וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס בפוסט נוקב: "כל יום אני מאבדת את דעתי"

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 16:49

הזמרת קרן פלס פתחה את הלב ושיתפה ברגע קשה שעברה: "אחרי פירוק כל הציוד, בית וחיים שלמים". וואלה סלבס לומדת לעוף

הפוסט של קרן פלס. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קרן פלס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

על הפרידה של הזמרת קרן פלס מאב ילדיה, נועם טור, שמענו בחודש דצמבר האחרון. מאז הזמרת הספיקה לא מעט דברים ואחד מהם הוא גם לקחת חלק ביצרת השיר שנשלח השנה לתחרות הארוויזיון.

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה שיתפה על הרגעים הקשים שהולידו את היצירה המוזיקלית: "תמונה מרגע מייאש, שרק עכשיו הצלחתי לחזור אליו ואפילו להגיד עליו תודה. פה אני באולפן שהיה לי במכמורת, אפופת קרדית אבק (היי אלרגיה), אחרי פירוק כל הציוד, בית וחיים שלמים, כמה ימים לפני הסילבסטר וכמה חודשים אחרי האוקטובר, מבול שחור ואין יבשה, העולם בחוץ רועד וגם בפנים".

"אם לא נאחזים במשהו, עפים לכל הרוחות. מצאתי אחיזה באהבתי לילדיי. כל מה שצריך כדי לשרוד, הוא דבר אחד למענו שווה לחיות. שתמיד יהיה לנו את הדבר האחד הזה. שלא נתרוקן מתכלית. הארגזים כבר מזמן פגשו סכין יפנית והתפרקו לאולפן חדש בבית חדש במציאות אחרת".

קרן פלס נועם טור. Facebook, צילום מסך
קרן פלס ונועם טור/צילום מסך, Facebook

השיר הראשון שיצא מהם הוא "הוריקן". תודה לכל הסופות שהעיפו אותו. עכשיו אצלי שבת בארץ רחוקה. תאילנד, מה הקשר…? כשהכל קרה סגרתי חופשה ראשונה לעתיד הרחוק והוא פשוט הגיע. הזמן לא דופק לדפיקויות שלנו חשבון וזה בדיוק הזמן ליצור עתיד חדש, לחבוש פצעי עבר, להתפייס עם היש. לעשות הכל כדי שגם האין יהפוך ליש".

"אני מסתכלת על האוקיינוס וכותבת לכם בעיניים מסונוורות… שום דבר לא קבוע וגם אנחנו רוקדים בסופה, עד סוֹפה, מתחילים מחדש עד סוף ימינו."כל יום אני מאבדת את דעתי, מנסה להחזיק מעמד במסע הזה המסתורי…" מאמינה שאפשר להשתנות ולשנות כל תמונה. עייפות כואבת על ספה יחידה שעוד לא נויילנה - תהפוך שירים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קרן פלס נועם טור. אינסטגרם, צילום מסך
קרן פלס ונועם טור/צילום מסך, אינסטגרם

"ייאוש מערפל - יוליד אופק חדש. החטופים - חייבים לחזור. אנחנו אחים (משפט שחוק אבל יש אוויר בגלגלים האלה) ושלא יספרו לכם אחרת! תמיד אפשר לעשות זום אין על הרע והמרעיל, אבל חובה עכשיו לראות רחב ולפעול כמשפחה, כדי להחזיר את אחינו ואת חיינו הביתה. נפרק את כל הארגזים אחד אחד, נריב אחר כך בסלון".

"שבת שלום למי שאוכל עכשיו חמין מול המסך, שבוע טוב למי שבקרוב יפגוש כוכב שלישי ויתפלל עלינו
חג החירות בפתח והנה הם שבים אל חירותם", חתמה הזמרת עם תקווה ואופטימיות.

  • עוד באותו נושא:
  • קרן פלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully