וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חצי תחת בחוץ": מאיה קיי והשמלה החשופה שמסעירה את הרשת

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 11:13

למרות חתונת הענק של יוצאי האח הגדול, טליה עובדיה ושחף רז, הייתה מישהי שהצליחה לגנוב את תשומת הלב של הגולשים בזכות השמלה שבחרה. וואלה סלבס פס שיזוף

מאיה קיי בחתונה של שחף וטליה. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אחת היפות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

למרות השמחה הגדולה שהייתה ברשת סביב החתונה של יוצאי הריאליטי שחף רז וטליה עובדיה, מאיה קיי עדיין חטפה אש. הדוגמנית ויוצאת הריאליטי הצליחה להכעיס גולשים רבים בזכות הלוק שבחרה לחתונה של חברתה הטובה, בה הייתה אפילו אחת מהמלוות של הכלה.

כמו שאפשר לראות בתמונות, לכבוד החגיגה בחרה קיי בשמלה אדומה ומלאת שסעים, אך הגולשים עדיין לא העריכו את הבחירה האמיצה: "בגד לא יפה, צועק 'תראו אותי, אני פה ואני כוסית'. טו מאץ' מתאמץ במינימום בד וזה נראה מתאמץ. מאיה מהממת ויכולה לשים שמלה קלאסית ולהיראות אוסקר. זה נראה זול", כתבה אחת מתוך הרבים שנתנו את משנתם.

תגובות נוספות כמו: "הלכת למועדון חשפנות או חתונה? קצת כבוד עצמי, שום קלאס", "הכי יפה בארץ אבל אחותי למה ללכת עם חצי תחת בחוץ?", "היא מהממת אבל האאוטפיט מוגזם ברמות! מבינה שהיא מחפשת חתן אבל עדין...", ו- "ככה לא הולכים לחתונה! גנבה לכלה את ההצגה, זה בעיקר. אם את רוצה ללכת עירומה, שתלך (זה עניין שלה), אבל לא לחתונה של חברה! כיכבו גם כן.

מאיה קיי בחתונה של שחף וטליה. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
לוהטת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

מהצד השני היו גם מי שיצאו להגנתה: "ליאל קייסי ומאיה הלכו לאותו המעצב. בטח שגם טליה ידעה שזאת תהיה השמלה שלה. תעזבו אותה", כתבה מעריצה מגוננת אחת. עוקבת נוספת חיזקה והוסיפה: "היא נראת מהמם יא קנאים מכוערים! די כבר לאכול את הלב!".

  • עוד באותו נושא:
  • מאיה קיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully