וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהאח הגדול היישר לחופה: טליה עובדיה ושחף רז התחתנו

16.4.2024 / 20:53

כמעט שנתיים עברו מאז הכירו השניים בבית "האח הגדול" והערב הם כבר החליפו נדרים. וואלה סלבס מארגנת חתונות

טליה עובדיה ושחף רז מתחתנים/עידן חסון

מי שצפה בעונה הרביעית של "האח הגדול" ברשת 13, לא יכול היה להתעלם מהאהבה ההולכת ונרקמת בין שני המתמודדים האנונימיים שנכנסו לבית הכי מפורסם במדינה.

רז נכנס בכניסה הראשונה ואילו עובדיה נכנסה בכלל בכניסה השניה, כאקסית של אליאב טעטי, שלימים התחתן בכלל עם דיירת אחרת, בר כהן. מבולבלים? גם אנחנו.

מאז עברו לא מעט מים והדחות בנהר שבסופו יצאו השניים כזוכים, טליה כדיירת האחרונה שנשארה בבית האח ומי שזכתה במליון שקלים ושחף שזכה באהבת חייו אליה נשבע אמונים ממש הערב באולם אירועים בראשון לציון.

בווידאו: החתונה של טליה עובדיה ושחף רז/דובב אגמי מטעם אולם LAGO
טליה עובדיה. עידן חסון,
סגירת מעגל. טליה עובדיה/עידן חסון
החתונה של טליה עובדיה שחף רז/צילום: דובב אגמי מטעם אולם LAGO

כפי שכבר סיפרנו לכם, קונספט החתונה שנערכת ברגעים אלו הוא בסגנון דיסני ועם סיפור היכרות מהאגדות כמו של השניים, שהצליחו כנגד כל הסיכויים, זה לגמרי מתבקש. טליה נכנסה לחופה עם שמלה שעיצב לה אלון לבנה ואילו שחף עם חליפה של חברת אופנה מקומית.

רגע אחרי החופה הזוג מסר לוואלה סלבס: "אנחנו מאוד מתרגשים ומודים לכל המשפחה, החברים והקהל שמלווה אותנו באדיקות מהיום הראשון שהכרנו על המסך. זוהי סגירת מעגל וזה יום שבו אנחנו חוגגים את הזוגיות שלנו. עבורינו זה יום מאושר אבל לרגע אנחנו לא שוכחים את החטופים והפצועים ומתפללים לבשורות טובות עבור עם ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully