וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל הקטנה על הפרידה מבעלה: "מתפללת לשלום בית אמיתי"

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 10:45

תשעה חודשים אחרי שכוכבת הילדים מיכל הקטנה ובעלה, איש העסקים ניר ויצמן, הודיעו על פרידה. עכשיו, מתברר שטרם נאמרה המילה האחרונה, אז מה באמת קורה שם? וואלה סלבס חם קר

מיכל הקטנה וניר ויצמן בראש השנה. אינסטגרם, צילום מסך, עיבוד תמונה
משבר או משברון?/עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך

מערכת היחסים בין כוכבת הילדים מיכל הקטנה לבין בעלה ואב ששת ילדיה, איש העסקים ניר ויצמן, מצליחה להשאיר הרבה סימני שאלה עם כל מידע חדש שאנחנו מקבלים עליה. אז מה היה לכוכבת הילדים להגיד על מצבם הפעם?

"אני וניר לא התגרשנו, אנחנו נשואים!!!", ענתה מיכל לשאלת אחד מעוקביה בסטורי בחשבון האינסטגרם, "לא התחתנתי והבאתי 6 ילדים בשביל להתגרש. אני וניר יחד 25 שנים וכעת אנחנו במשברון כמו כל זוג נורמלי".

"יש ביננו אהבה גדולה, אהבה אמיתית, התאהבנו ממבט ראשון. אני מתפללת כל יום לשלום בית אמיתי כי אני וניר זה זיווג משורש הנשמה", הודיעה לכל המפקפקים.

כוכבת הילדים שיתפה לא פעם על כך שאיש העסקים לא נמצא ופעם אחת אף שלחה את אחת מהעוקבות ששאלה אותה "איפה ניר?", ללכת ולחפש אותו כי "אני לא יודעת איפה הוא", כתבה בזמנו. אך מיכל לא הייתה היחידה שפתחה על הזוגיות הלא יציבה.

מיכל הקטנה וניר ויצמן ביחד עם המשפחה בראש השנה. אינסטגרם, צילום מסך
תמונה משפחתית/צילום מסך, אינסטגרם
יולי ויצמן מיכל הקטנה. אינסטגרם,
הסטורי מפעם, המסר רלוונטי/אינסטגרם
מיכל הקטנה ניר ויצמן. ניר פקין
סוף מהאגדות?/ניר פקין

כזכור, גם בתם הבכורה יולי, כוכבת רשת בפני עצמה, העלתה לא מעט עידכונים על הקשיים ועל המצב המורכב בין השניים, דבר שלעצמו העלה את רמת ההתעניינות של העוקבים והגולשים לגבי הזוגיות המורכבת של הוריה.

כל מה שנשאר לעשות זה לראות האם השניים יצליחו לעבור את המשברון (כפי שקוראת לו כוכבת הילדים) והאם האהבה באמת תמיד מנצחת, אנחנו בכל אופן נקווה שכן.

וואלה סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully