וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העיניים שורפות לי": האם שרית פולק עקצה את סטטיק פעם נוספת?

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 17:55

גרושתו של סטטיק שולחת מסר עוקצני נוסף כשברקע השיר החדש של עומר אדם "לילות וקללות", עם דגש על שורת המחץ: "עכשיו את שונאת אותי". וואלה סלבס נקמנית

שרית פולק/אינסטגרם צילום מסך
שרית פולק נגד סטטיק. אינסטגרם/ ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
עקצה אותו? שוב?/עיבוד תמונה, אינסטגרם/ ראובן קסטרו

רק בשבוע שעבר גרושתו של סטטיק, שרית פולק, פרסמה פוסט שהיה נראה כמו עקיצה לבעלה לשעבר, בדיוק באותו היום בו הוציא סטטיק את האלבום החדש שלו, בו הרים לבת הזוג החדשה, שופטת הריאליטי והשחקנית רונה לי שמעון.

"תמיד תזכרי, לא משנה כמה אישה טובה את, את אף פעם לא תהיי מספיק טובה עבור בחור שעדיין לא מוכן להפוך לגבר". כשהפוסט הפך ויראלי כמו בשדה קוצים, מיהרה פולק להדגיש שלא מדובר על הגרוש ושהוא לא הגבר היחידי איתו יצאה כי מדובר בציטוט שנלקח מהספר החדש שלה.

לאחרונה היא העלתה במקרה (או לא) סטורי חדש ועקצני לא פחות עם השיר של עומר אדם "לילות וקללות" שהולך ככה: "את כבר לא מקשיבה לי, אין כבוד פה בינינו. המילים שאמרת לי, אוי ריבונו של עולם, איך נפלנו לעצב? איך איבדנו ת'קצב? ריקודים שרקדנו מתחלפים בשתיקה".

"את הולכת, הולכת רחוק מכאן, למה אין אוויר בריאות? למה כל כך קשה לך לראות אותי? כמה בחירות לא טובות, לילות וקללות. עכשיו את שונאת אותי, הלוואי לא תרצי לעזוב. תגידי לי איך תלמדי אותי. אני מצטער על הכל, אלוף בליפול, השקט גומר אותי. העיניים שורפות לי, הטלוויזיה צועקת. דמויות שאומרות לי ללכת מכאן".

אז נכון, בפעם הקודמת פולק שיתפה שמדובר בספר חדש שכותבת וסטטיק הוא לא הבחור היחיד בחייה, אבל אותנו מעניין מה היא תגיב הפעם..

סטטיק שרית פולק. אינסטגרם, צילום מסך
מימים אחרים/צילום מסך, אינסטגרם

שרית קשור או לא?

"כל בחורה מעלה טיקטוק רנדומלי זה בסדר. שרית מעלה טיקטוק רנדומלי, לא- זה חייב להיות קשור לעבר כשאף אחד לא יודע על ההווה והעבר בכלל לא רלוונטי. אני לא עוקצת אותו, אנחנו בקשר טוב, אנחנו עובדים יחד".

"אני לא אדם שמעורר פרובוקציות, אני לא אדם שעוקץ, בטח לא את מי שהיה בעלי. והלוואי שהממשלה תתרכז בהחזרת החטופים, זה הנושא העיקרי, לא על מי הטיקטוק הרנדומלי".

מה מצבך בקשר לאקס הטרי? עדיין שם? בוכה בלילות? טוענת שעברת הלאה כי מביך להודות שאחרי כל הזמן הזה את עדיין לא מוכנה לבא אחריו? מלאי את השאלון הזה בכנות וגלי האם התגברת או שיש לך עוד עבודה לעשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully