וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיה בסרט": קנדל ג'נר מייבשת את אלין כהן

עודכן לאחרונה: 13.4.2024 / 11:35

המשפיענית הישראלית אלין כהן נכחה באירוע אופנתי בעיר המלאכים, לשם הוזמנה גם הסופר מודל קנדל ג'נר ואת המפגש בניהן אלין הייתה מעדיפה לשכוח. וואלה! סלבס סנובית

אלין פוגשת את קנדל ג'נר/אינסטגרם צילום מסך
אלין כהן. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הנשיקות לא לקנדל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

המשפיענית ואשת העסקים הצעירה אלין כהן, שמבלה בימים אלה בלוס אנג'לס לרגל אירוע אופנתי שנערך שם, לא דמיינה שרגע אחד קטן שהתרחש שם יהרוס לה את כל מצב הרוח ועוד בגלל מישהי סנובית במיוחד.

להבדיל מהסלפי שמבקשים ממנה כאן בישראל, אלין היא זו שביקשה סלפי עם מפורסמים הוליוודים גדולים ואחת מהן הייתה ממשפחת הקרדשיאן-ג'נר, הדוגמנית קנדל ג'נר. רק שאז, במקום שיתוף פעולה, חטפה כהן התעלמות מוחלטת מאחת הדוגמניות הכי רווחיות בעולם.

"היא כנראה זיהתה את העברית של חבורת הבנות ובניהן אלין ואז פשוט סרבה להצטלם", סיפרה אחת מהנוכחות באירוע, "אני לא יודעת אם זו הסיבה להתעלמות אבל אלין מאוד נעלבה מהרגע הזה", אי אפשר להאשים אותה. המשפיענית לא נשארה חייבת והעלתה סטורי לעמוד האינסטגרם שלה, שם אמרה יחד עם חברותיה: "היופי שלה היא 10 מתוך 10 אבל הנחמדות מינוס 10", צחקו הבנות.

אלין כהן ודיוויד כץ. אינסטגרם, צילום מסך
עם האקס/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, אלין בת ה-22 ובן זוגה, איש העסקים היהודי אמריקאי, דיוויד כץ בן ה-40 החליטו להיפרד. על פי מקורבים, הפרידה היא תוצאה של פער הגילאים הגדול בניהם (18 שנה!). מאז הפרידה היא דואגת לבלות לא מעט עם חברותיה ומקדמת במרץ את חברת האיפור שלה.

וואלה! סלבס רצתה לקפוץ לאירוע בעיר המלאכים אבל הוזמנה לחמין בקריית מלאכי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully