וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש אתגרים": אלין כהן מדברת על החבר החדש ופער הגילים

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 10:59

כוכבת הרשת ואשת העסקים חשפה לפני כחודשיים את בן הזוג החדש שלה, ולעוקבים ברשתות החברתיות היו לא מעט שאלות על הבחור המסתורי והמסקרן, ובעיקר- על פער הגילים בין השניים. על מי מדובר ומה האתגרים? וואלה! סלבס סקרנית

כוכבת הרשת ואשת העסקים הצעירה אלין כהן נמצאת תחת אור הזרקורים כבר לא מעט שנים, על אף גילה הצעיר (22). אחרי שלקחה הפסקה מהרשתות ומהעסק שהקימה היא חזרה לעניינים לפני כמה חודשים, ובנוסף למותג החדש השיקה גם מערכת יחסים חדשה ומסקרנת במיוחד.

כהן יוצאת בחודשים האחרונים עם איש העסקים היהודי-אמריקאי דיוויד כץ (39), יועץ השקעות בכיר בבנק מריל לינץ' שחי בניו-יורק. השניים בילו בתקופה האחרונה יחד בארצות הברית, נפשו בלאס וגאס וכהן אף ליוותה אותו בכנס נחשב של מגזין "פורבס" בו הוא השתתף. כעת הם נמצאים ביחד בארץ, אחרי שכץ הגיע לחגוג את חג החנוכה ביחד עם כהן ומשפחתה.

בסשן שאלות-תשובות שערכה אתמול (א') בעמוד האינסטגרם שלה נראה שאת העוקבים עניין בעיקר דבר אחד- לדעת עוד פרטים על הבחור החדש וגם, על פער הגילים בין השניים שעומד על 17 שנים. בתשובה לשאלה הבוערת האם היא חששה מהפער ענתה הכוכבת: "מאוד חששתי! בהתחלה זה הפחיד אותי וישר אמרתי לא. אבל דברים התגלגלו ונפגשנו פנים מול פנים והחלטנו לתת הזדמנות וליצור כאן משהו ביחד".

אלין כהן עונה על שאלות על החבר החדש. אינסטגרם, צילום מסך
קטן עליה 17 שנים הפרש/צילום מסך, אינסטגרם
אלין כהן עונה על שאלות על החבר החדש. אינסטגרם, צילום מסך
מסתורי/צילום מסך, אינסטגרם

"אז בהתחלה היה חשש ואי אפשר להתעלם מכך שכן יש אתגרים טבעיים ובלתי נמנעים בגלל הפרדי הגילים, אבל סך הכל ביום יום אני לא מרגישה משהו קיצוני שיכריע לרעה על המערכת יחסים", המשיכה כהן וענתה בכנות.

דבר נוסף שעניין את העוקבים הוא מדוע היא בוחרת שלא לחשוף את כץ ואת מערכת היחסים ביניהם ברשתות החברתיות, בניגוד לשאר הדברים שהיא משתפת באינסטגרם. במענה על השאלה מדוע היא בוחרת שלא להראות אותו ואם מדובר בסוד ענתה: "ממש לא סוד! דייויד פחות מבין ואהוב את עולם הסושיאל. כמובן שעשיו אין לו ברירה. מאמינה שיקרה באופן טבעי עם הזמן", האם בקרוב נראה שת"פ זוגי וקוד קופון הנושא את השם של השניים?

וואלה! סלבס שומרת בסודיות את כל מערכות היחסים שהיא מנהלת, כולל מבני הזוג שלה בעצמם.

  • עוד באותו נושא:
  • אלין כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully