וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר אדוני לעינת ויצמן: "אהבת מפלצות החמאס תעזור לך להיאנס"

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 17:49

לאחר שסיפרנו לכם על תגובותיהם של לא מעט מפורסמים נגד אמרותיה האומללות של השחקנית עינת ויצמן, הגיע תורו של השף מאיר אדוני שהתבטא נגדה להתבטא נגדה. וואלה! סלבס אדומה כמו עגבנייה

מאיר אדוני עינת ויצמן. ראובן קסטרו/ צלמים זמניים מורשים, עיבוד תמונה
לא בוחל במילים/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו/ צלמים זמניים מורשים

השחקנית עינת ויצמן הצליחה לגרום לגל של זעם שלא נראה ברשתות החברתיות כבר כמה ימים ארוכים: "וליד דקה ישב בכלא וכתב וכתב - מכתבים, סיפורים קצרים, מאמרים, ספרים. הוא לימד אותי מהי אנושיות ומהי מחשבה הומנית והמילים שלו והכתבים שלו היו חלק מההצגות שלי. העולם בלעדיו חשוך יותר. האור מצטמצם", כתבה על המחבל וליד דקה.

לא מעט סלבס כבר הספיקו להגיב, אך התגובה של השף מאיר אדוני לדברים עלולה להשאיר אתכם עם לסת שמוטה: "היצורה הזה ושכמותה, שלצערי מסתבר שיש בתוכנו לא מעט מהגיס החמישי הזה של שונאי ישראל, שבאים כביכול מתוכנו, כאלה שבזים ליהדות שלנו ושל עצמם ומעזים לתמוך במחבלים ועוזריהם!"

"מעניין אם היו עוזרים לויצמנית להיאנס בעדינות יותר או להירצח בהומניות יותר מאלה שנרצחו, נאנסו והושפלו למוות במסיבה ובישובי העוטף. לצערי כאדם מאמין, נראה לי שבורא עולם בעצמו כבר איבד עניין בעם ישראל, אחרת אין הסבר. איך יש בתוכנו מפלצות שהולכות יד ביד עם מפלצות אויבנו המתועבים", חתם את המילים הקשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully