וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלבס נגד עינת ויצמן: "בת אלף ואפסה"

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 18:28

הסלבס של הביצה המקומית לא נשארו אדישים והגיבו ברחבי הרשת נגד השחקנית עינת ויצמן שספדה למחבל הנתעב. וואלה! סלבס כחול לבן

עינת ויצמן. ראובן קסטרו
יצאו עליה/ראובן קסטרו

מילותיה של השחקנית עינת ויצמן על המחבל וליד דקה, הצליחו לטלטל לא מעט אנשים ברחבי הרשתות החברתיות: "וליד דקה ישב בכלא וכתב וכתב - מכתבים, סיפורים קצרים, מאמרים, ספרים. הוא לימד אותי מהי אנושיות ומהי מחשבה הומנית והמילים שלו והכתבים שלו היו חלק מההצגות שלי. העולם בלעדיו חשוך יותר. האור מצטמצם", גם הסלבס של הביצה המקומית שלנו לא יכלו לשבת בשקט ונכנסו בה בכל הכוח.

"בבקשה תכבדו, אז דעתה שונה משלנו", כתב הזמר רותם כהן בציניות והמשיך: "אל תשכחו שהיא לימדה אותנו חוסר כישרון מהו וטמטום מהו, ובת אלף מי, ואפסה מהי, וכלבה. מי את?! נשח לא לשמוע את דעתך לעוד 30 שנה", הטיח בעמוד של ערב טוב עם גיא פינס.

כהן ממש לא היה היחיד: "בת אלף ...", צנזר את עצמו הדיג'יי סקאזי. גם יוצא האח הגדול אורי נגר הגיב לדברים וכתב: "בדיוק באתי לסגור את השקית זבל וראיתי שיש עוד מקום... יא זבל", לא נרא שתחכום הוא משהו שדחוף בעקיצות.

רותם כהן נגד עינת ויצמן. אינסטגרם, צילום מסך
ציניות שמלווה בקללות/צילום מסך, אינסטגרם
אורי נגר נגד עינת ויצמן. אינסטגרם, צילום מסך
לא ממש שנון, אבל בסדר/צילום מסך, אינסטגרם

יוצאת נוספת מתוכנית הריאליטי "האח הגדול", בר כהן, הגיבה: "המוח שלך מצטמצם, מטומטמת", קצר וקולע. גם גורו הביוטי, מיקי בוגנים לא נשאר חייב לאמירות שתמכו במחבל וכתב: "
תגידי את הלכת לבדיקה? דחוף אבל!".

"על רוצה שפל? משה תמם שנרצח בדם קר, ימטורפת, הדמעות של ההורים שלו לנצח! עופי לעזה פשוט תעופי, חולת רוח", כתב בוגנים בזעם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מיקי בוגנים נגד עינת ויצמן. אינסטגרם, צילום מסך
"עופי לעזה"/צילום מסך, אינסטגרם
נדב אבקסיס נגד עינת ויצמן. אינסטגרם, צילום מסך
צודק/צילום מסך, אינסטגרם

"לא מכיר את השחקנית הזאת וטוב שכך!" כתב המסביר הלאומי יוסף חדאד והוסיף: "אבל אם היא למדה אנושיות ממי שחטף חייל צה"ל והוציא אותו להורג תוך כדי עינויים אכזריים וסדיסטיים, אז היא בושה וחרפה, והיא מלמדת אותנו מה זה להיות תומכת טרור מפלצתית".

מזל שהיה גם את קול ההיגיון של השחקן נדב אבקסיס: "אך מדליקים את כולנו פה. מי זאת בכלל? מי היה מדבר עליה? כל כך מהר קל להדליק את כולנו. במקום לעבור הלאה, לא להתייחס, לא לקלל ולא כלום, פשוט נקסט. בריא לכולנו. עכשיו זאת היא, מחר זה מישהו אחר".

"מחר כבר אף אחד לא יזכור ואם לא תתייחסו ולא תגיבו, גם את המעט תשומת לב שהיא רצתה לקבל, היא לא תקבל", חתם אבקסיס את מילות החוכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully