וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהצלחה! גברת שווארמה נכנסת לניתוח לקיצור קיבה

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 12:25

כוכבת הטיקטוק גברת שווארמה, או בשמה האמיתי -אגם נבא, הפכה לדמות מוכרת בזכות מה שהיא אוכלת. עכשיו, היא נכנסת לניתוח שיעזור לה להוריד במשקל. וואלה! סלבס נאמנה לג'אנק

גברת שווארמה. טיקטוק, צילום מסך
גברת שווארמה - לא לעוד הרבה זמן/צילום מסך, טיקטוק

מי שלא מכיר את גברת שווארמה כנראה לא בגיל בנכון. אגם נבה, שמגלמת את דמותה של "גברת שווארמה", היא כוכבת טיקטוק עם מאות אלפי עוקבים. רק אתמול סיפרנו לכם על הסיכסוך עם מי שצילם איתה לא מעט סרטונים שגרמו לקריירה שלה להתפוצץ, אבל הבוקר היא כבר התעסקה בדבר אחר לגמרי.

נבה, שהמראה וההומור שלה על כך, גם גרם לה לקבל חיקוי בארץ נהדרת. אך היום כל זה הולך להשתנות, כי ממש בשעות הקרובות היא תיכנס לניתוח קיצור קיבה, ממנו תצא בלוק שונה לחלוטין ממה שהכרנו עד היום.

אשת העסקים לבנה זוהרים, שמנהלת כיום את אגם, מסרה לוואלה! סלבס בתגובה: הרבה אנשים לא רצו שאגם תעשה את הניתוח, כי חושבים שזה יהרוס את הקריירה שלה. יש דברים שכסף לא קונה וזה הבריאות לפני הכל. אגם חייבת את הניתוח ממקום בריאותי, אז אנחנו בחרנו שקודם כל הבריאות וכל השאר בונוס מלמעלה!"

כאמור, לפני פחות מיממה שמענו עליה מזווית אחרת לחלוטין והיא חוסר ההסכמה המקצועית שהייתה בין זוהרים והשותף לשעבר של גברת שווארמה, ברי סרטונים (ברי יחזקאל).

גברת שווארמה בבית החולים. יח"צ, מערכת וואלה!
סלפי מבית החולים/מערכת וואלה!, יח"צ

בתגובה למקרה, מקורבים לברי מסרו לוואלה! סלבס אתמול, שלבנה לקחה מעין בעלות על הניהול של הפרויקטים וביקשה להיות מעורבת מא' ועד ת', ברי לא התחבר לדינמיקה בין הגורמים והחליט שכל עוד לבנה לוקחת חלק בתהליכים, לא ישתף פעולה עם אגם. ומברי עצמו נמסר: "שמח על שיתוף הפעולה הפורה שהיה ביני ובין אגם ומאחל לה שתמשיך להצליח בכל אשר תלך. כרגע אני צופה קדימה אל הפרויקטים הבאים".

המנהלת של נבה, זוהרים, מסרה אז: "אני חושבת שאנשים מכירים אותי מקרוב לא יום ולא יומים . אני מנהלת את אגם ממקום טהור ואמיתי לחלוטין ללא שום תמורה כספית, נטו מתוך אכפתיות ודאגה. יש דברים שראיתי בעיין ולא נתפסו לי בהגיון פשוט".

"אגם היא מאוד תמימה ולי אישית היא תפסה לי מקום ענק בלב! כאב לי לראות מהצד איך שניצלו אותה ונתנו לה סכום בדיחה על פרסומת , ולקחו את רוב ההכנסות על חשבונה. אני אלווה את אגם תמיד יד ביד לאורך כל הדרך. אין שום נסיון השתלטות, כן יש לי נסיון לוודא שאפחד לא מנצל את אגם".

וואלה! סלבס ניסתה לעשות ניתוח לקיצור קיבה, אבל האהבה שלה לאוכל הייתה גדולה מידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully