וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביף שהוא לא בשר: מה קרה בין גברת שווארמה לברי סרטונים?

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 12:47

הסרטונים הוויראלים של ברי וגברת שווארמה הפכו את שניהם לכוכבי רשת ענקיים, ששיתפו פעולה לא פעם והצליחו להגיע עד ארץ נהדרת. אז מה קרה ביניהם ומה הקשר של לבנה זוהרים לסיפור? וואלה! סלבס טחינה

גברת שווארמה ברי סרטונים. תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים/ אינסטגרם, עיבוד תמונה
גברת שווארמה ברי סרטונים/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים/ אינסטגרם

כוכבי הטיקטוק, גברת שווארמה (אגם נבא) וברי סרטונים (ברי יחזקאל), הצליחו לסחוף אחריהם כמות מטורפת של עוקבים וצופים ברשתות החברתיות השונות בזכות הדמויות הלא מתנצלות שאימצו לעצמם. בשלב מסויים השניים החליטו לאחד כוחות וההצלחה שלהם הגיעה עד לחיקוי ב"ארץ נהדרת", בו אוראל צברי גילם את גברת שווארמה וירון ברלד גילם את ברי.

למרות שהשילוב בין שתי הדמויות שלהם הביא אותם לגבהים חדשים של פרסום, נראה שעבר חתול שחור בין שני כוכבי הרשת. עוד מתחילת העבודה המשותפת, הם צירפו אליהם את הקומיקאי שלומי אביגזר ככותב, במאי ועורך, ויחד השלושה התחילו לשווק עסקים שונים, בדרך כלל של אוכל רחוב.

אז מה קרה ביניהם?

מתברר שבחודשים האחרונים נכנסה לסיפור גם כוכבת הרשת כיום ומתמודדת האח הגדול לשעבר, לבנה זוהרים (לבנה גוגמן), שמתפקדת בתור המנהלת האישית של גברת שווארמה בחודשים האחרונים. על פי הדיווחים, לבנה וברי לא הסתדרו מבחינה מקצועית, נוצרו ביניהם חילוקי דעות וכל עוד לבנה נמצאת בסיפור, הוא לא מעוניין בעבודה עם גברת שווארמה.

מקורבים לברי מסרו לוואלה! סלבס כי לבנה לקחה מעין בעלות על הניהול של הפרויקטים וביקשה להיות מעורבת מא' ועד ת', ברי לא התחבר לדינמיקה בין הגורמים והחליט שכל עוד לבנה לוקחת חלק בתהליכים, לא ישתף פעולה עם אגם.

גם מברי בעצמו הגיעה תגובה לסכסוך: "שמח על שיתוף הפעולה הפורה שהיה ביני ובין אגם ומאחל לה שתמשיך להצליח בכל אשר תלך. כרגע אני צופה קדימה אל הפרויקטים הבאים".

מהצד השני, הייתה לבנה זוהרים שאמרה לוואלה! סלבס: "אני חושבת שאנשים מכירים אותי מקרוב לא יום ולא יומים . אני מנהלת את אגם ממקום טהור ואמיתי לחלוטין ללא שום תמורה כספית, נטו מתוך אכפתיות ודאגה . יש דברים שראיתי בעיין ולא נתפסו לי בהגיון פשוט".

"אגם היא מאוד תמימה ולי אישית היא תפסה לי מקום ענק בלב! כאב לי לראות מהצד איך שניצלו אותה ונתנו לה סכום בדיחה על פרסומת , ולקחו את רוב ההכנסות על חשבונה. אני אלווה את אגם תמיד יד ביד לאורך כל הדרך. אין שום נסיון השתלטות, כן יש לי נסיון לוודא שאפחד לא מנצל את אגם".

וואלה! סלבס מחכה ליום בו גם היא תתמקצע בשווארמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully